Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria. skriver: HOOOOOV!!! Du glemte vidst at skrive hvem der har hjulpet med at slæbe møbler rundt!!! Haha.. Elsker at du har sat pingu på bordet! Og bassemanden!! Det var ikke meget vi så til dig i fredags! Maria
HOOOOOV!!! Du glemte vidst at skrive hvem der har hjulpet med at slæbe møbler rundt!!! Haha.. Elsker at du har sat pingu på bordet!
Og bassemanden!! Det var ikke meget vi så til dig i fredags!
Maria
Haha, HOV
MARIA HAR HJULPET MIG MED AT SLÆBE MØBLER RUNDT
Og tusind tak. Jaa er det ikke fint? Det passede lige dertil
Nej det var det ikke. Nu har feber igen her til aften Vi kan ses onsdag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super fedt værelse
Hvor er lampen fra???
Haha, HOV MARIA HAR HJULPET MIG MED AT SLÆBE MØBLER RUNDT Og tusind tak. Jaa er det ikke fint? Det passede lige dertil Nej det var det ikke. Nu har feber igen her til aften Vi kan ses onsdag?
Jooo.. DEt er SÅ fint!
Det er en deal! hos dig eller mig? ØV med feber! Men det er garanteret tænderne!
MoarHvidovre skriver: Super fedt værelse Hvor er lampen fra???
Tak.
Den er købt i Idé møbler. Den var også i brun/hvid bare med aber. Den var også super sød
Maalene skriver: Ej, hvor ærgerligt - det er bare SÅ fint Må bare holde øjne og ører åbne... Hehe... Men lækkert værelse
Ej, hvor ærgerligt - det er bare SÅ fint Må bare holde øjne og ører åbne... Hehe... Men lækkert værelse
Ja det må du. Ellers kig inde på trendsales. Mon ikke der er andre der laver det. Jeg gav vidst 300 kr for hele sangen, plus månen og stjernene
Lulle. skriver: Ja så vil jeg lige vise bassemandens værelse frem. Har lige malet den store elefant på væggen. Så nu tror jeg det er ved at være der Og ja man kan vel sagtens se at moren her kan li elefanter God aften til jer alle. Knus Louise og Milan
Ja så vil jeg lige vise bassemandens værelse frem. Har lige malet den store elefant på væggen. Så nu tror jeg det er ved at være der Og ja man kan vel sagtens se at moren her kan li elefanter
God aften til jer alle.
Knus Louise og Milan
ØHHH kan du li elefanter
Ej hvor er det altså bare NUTTET JEG ELSKER også elefanter og kan slet ikke få nok af elefant-temaet
Lulle. skriver: Ja det må du. Ellers kig inde på trendsales. Mon ikke der er andre der laver det. Jeg gav vidst 300 kr for hele sangen, plus månen og stjernene
Maria. skriver: Jooo.. DEt er SÅ fint! Det er en deal! hos dig eller mig? ØV med feber! Men det er garanteret tænderne!
Jamen, det er lige gyldigt for mig. Skal jeg ikke komme hjem til jer så?
Ja det er ret øv Nu må jeg lige se om han stadig har feber imorgen. For ellers ku det godt være tænderne. Men han er også godt snottet og pylret.
Elefanter... hvor??? Jeg så da ikke en eneste
Rigtig fint værelse!
Lulle. skriver: Tak. Den er købt i Idé møbler. Den var også i brun/hvid bare med aber. Den var også super sød
Jeg har lige været inde og kigge på deres hjemmeside og jeg kan desværre ikke finde den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128