Lonvig by Minymo sæt str.86 - helt nyt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.213 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Celina78

Lonvig by Minymo er produceret af økologisk bomuld og er Øko-Tex 100 Certificeret.

Lidt historie om det danske økologiske børnetøjsmærke LONVIG by MINYMO. Tøjet er blevet til i et samarbejde mellem tøjmærket MINYMO og kunstner, designer, eventyrforfatter, illustrator Asbjørn Lønvig. Tøjet er designet på basis af Asbjørn Lønvigs eventyrfigurer. Mærket hedder derfor LONVIG by MINYMO.

Fra ikke ryger og dyrfri hjem. Aldrig brugt! Pris: 225 kr

Porto: 15,00 betales af køber ved køb af ét stk. tøj. Ved køb af flere stykker tøj aftales en forsendelsespris.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Celina78

Byd gerne

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

Hvad er din mindstepris?

Anmeld

5. april 2011

Celina78

Hvad er din mindstepris?

Hej  Har lige sat det ned fra 250 kr til 225 kr idag... Hvor meget vil du give? Har muligvis en anden køber på gul og gratis, som jeg afventer svar fra, og der står sættet stadigvæk til 250 kr

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

Celina78 skriver:

Hej  Har lige sat det ned fra 250 kr til 225 kr idag, kan desværre ikke gå længere ned, da tabet bliver al for stort. Hvilken pris havde du ellers tænkt dig?

Jeg havde ikke tænkt noget særligt for kender ikke mærket og nyprisen. Desværre er det for mange penge for mig, ellers tak for hurtigt svar

Anmeld

5. april 2011

Celina78

Laulund87 skriver:

Jeg havde ikke tænkt noget særligt for kender ikke mærket og nyprisen. Desværre er det for mange penge for mig, ellers tak for hurtigt svar

Det er bare iorden

Anmeld

5. april 2011

Celina78

Celina78 skriver:

Det er bare iorden

Nyprisen på bukserne er 399kr og blusen 299kr. Tøjet er produceret af økologisk bomuld, deraf prisen

Anmeld

28. april 2011

Celina78

Opper

Anmeld

10. maj 2011

Celina78

Opper

Anmeld

22. maj 2011

Celina78

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.