bObles dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Kaufie

Er der nogen der har bObles dyr (specielt elefanten) - og er de et hit hos ungerne??

Jeg har længe gerne villet have elefanten til William, men synes de er pænt dyre. Nu er manden så gået med til at vi køber den til ham for nogen penge, vi ikke har regnet med i budgettet.

Men så er det spare-genet kommer op i mig - for ER den nu også nødvendig - Gider han overhovedet bruge den - for så kan den jo være nok så motorisk udfordrende og fancy - men hvis det er 875 bobs lige ud af vinduet, så er det jo knapt så fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

BellaT

Hvad er det for et dyr(?)??. Er det lige som et Rody hoppedyr? Eller hvad er det? Er det meget godt for motorikken? Og hvordan?

Knus fra Helle - nysgerrig..

Anmeld

8. oktober 2008

Tynen

Ej, hvad er det?
Nu bliver jeg nysgerrig :)

Anmeld

8. oktober 2008

Kaufie

8. oktober 2008

BellaT

Ej, den er da smart! Men alt for dyr, synes jeg.
Men smart nok at blande møbel og legetøj sammen.:D Har aldrig set dem før.

Anmeld

8. oktober 2008

Tynen

Den er vildt smart, nemlig :)
Kender dem faktisk godt :$

Jeg tror ikke selv jeg ville købe en, men det er mest fordi at Stella har en mani med at kravle (og dermed også falde ned) op på alting så tror ikke hun vil få så meget ud af den mere.

Men måske er der nogen andre der ved noget mere :)

Anmeld

8. oktober 2008

Rasmine

Når hun er faldet ned 10-15 gange stopper hun nok med det.
;)

Anmeld

9. oktober 2008

Kaufie

Det er jo netop meningen de skal kravle og tumle på dem - gad godt have hele sortimentet - i forskellige farver - men ja, de er alt for dyre.

Tager William med i butikken - de må vel have nogen udstillingsmodeller de små kan prøve...

Anmeld

9. oktober 2008

linemus

Hej Mette

Vi skal helt klart have en, når jeg får mig snøvlet ind til Aalborg. Vi har nemlig et gavekort på 800,- til Marie i Gravensgade, og valget (og kærligheden) er faldet på den pinke elefant. De skulle være alletiders at tumle på. Og holdbare også til de større børn, så jeg tror da helt sikkert, at den kan bruges i lang tid. Og jeg er også sikkert på, at min to klatreaber kan få glæde af den :)

Knus Line

Anmeld

11. oktober 2008

Kaufie

Ja, vi ville så egentlig have købt den her elefant til Wildbassen i dag - men ude i Ønskebørn ændrede jeg mening - for drengen vil absolut KUN lege med de ting, der har hjul under..... Elefanten fangede slet ikke hans opmærksomhed som den ellers tidligere har gjort, så..... den blev droppet igen øv

Istedet fik han Mikk-Line flyverdragt og lammeskind til klap/barnevogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.