Hej Tanja
Kan helt klart godt sætte mig ind i din situation, for jeg var igennem præcis det samme med vores første - Benjamin, som i dag er godt 4 år.
Mit fostervand begyndte også at sive meget tidligt, de ville dog ikke høre på mig og bildte mig ind, at jeg tissede hele tiden og ikke kunne holde på vandet.
Da det endelig lykkedes mig at overbevise en læge om det, blev jeg indlagt og lå ellers på Rigshospitalet de næste 2 måneder, hvor det lykkedes mig at holde Benjamin inde i maven.
Heldigvis kom han "kun" 8 uger for tidligt med en vægt på 1756 gr. Og vi blev allerede efter 1 måned udskrevet og måtte komme hjem og begynde vores egen lille hverdag.
Denne gang er det gået over alt forventning. Jeg er i dag 39+0 og venter spændt på at der skal ske noget. Jeg er jo ikke vant til lige frem at skulle gå tiden ud, så denne tid er ny for mig, men jeg hygger mig og vi glæder os til Lille Fizen melder sin ankomst.
Men i hvert fald, stay strong, og skide godt at du kan holde Lille Lisa der inde så længe. Keep up the good work!!!!
Knus Heidi
Anmeld