Gud, hvor vildt Tanja... hvor er det sejt at I holder til det... Det må være super hårdt for jer...
Hvor er det dejligt at det hun vokser som hun skal og jeg krydser fingre for at det fortsætter...
kort update herfra:
3. graviditet, så jeg har to små krudtugler der kræver min opmærksomhed. samtidig er min graviditet super nem og dejlig - har ikke taget så meget på og har ikke haft komplikationer, så intet at klage over på den front
Havde nok egentlig tænkt os at to børn var lige det der passede til os - vores dreng var vi tre år om at blive gravide med og fik hjælp - vores pige fik vi lige netop ikke hjælp til, men var skrevet op, fordi vi syntes der gik lidt lang tid... og da vi så overvejede en treer blev jeg gravid i første måned uden P-piller... og nu skal vi så have pige numer to
Har haft en ukompliceret graviditet denne gang. Men selvfølgelig er det lidt tungt efterhånden (27 fulde uger) når der skal trøstes og puttes og bades og så videre...
er lidt mere forsigtig end sidst, fordi jeg endte med en sygemelding pga. for mange plukkeveer og truende for tidlig fødsel... men det går bedre denne gang...
Jeg skal til andet jordemoderbesøg på torsdag - forventer ikke de store overraskelser
Jeg har jo årøvet det før, så jeg har ikke så mange spørgsmål. Skal føde på Herlev denne gang, de sidste to gange fødte jeg på Gentofte, men det er lukket nu - øv, for det var jeg glad for... men begge fødsler har været gode og naturlige uden hjælp, så det er vel lige meget hvor jeg føder...
Glæder mig til at føde og glæder mig til at få endnu et lille mirakel i armene...
men forventer også at det bliver DAMN hårdt at få en mere
det der nateroderi er jeg nemlig ikke så god til... 
Det var vidst nogenlunde update herfra... håber ikke det ser for lyserødt ud.. jeg kan også sagtens brokke mig over alle mulige småting undervejs
men i det store hele så går det rigtig fint og jeg føler mig heldig
kram
Stine
Anmeld