Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ayoe´s mor skriver:

Jeg ved ikke om det direkte styrker muligheden for en graviditet, men der står på pakken, at man kan tage dem hvis man planlægger en graviditet, så tror at pillerne måske går ind og forbereder kroppen på en kommende graviditet, hvis man kan sige det sådan

Tak det vil jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Peanut

Anonym skriver:

Ja.. er det ikke også ham der også laver the dead terrorist Han er godt nok grineren

Jo Achmed the dead terrorist ! 

Looooooooool ligger flad af grin nu 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Jo Achmed the dead terrorist ! 

Looooooooool ligger flad af grin nu 

Why are you looking at me.. 

I kiiiiilllll yoouuu.. all of you I kiiiiillllll yoouuu.. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Why are you looking at me.. 

I kiiiiilllll yoouuu.. all of you I kiiiiillllll yoouuu.. 

Anmeld

7. marts 2011

Ayoe´s mor

Anonym skriver:

Tak det vil jeg gøre

Sidste råd, jeg kan give dig er, at efter sex, så lig en pude under numsen og lig sådan i ca 30 min, (har jeg læst mig til herinde)

God fornøjelse

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ayoe´s mor skriver:

Sidste råd, jeg kan give dig er, at efter sex, så lig en pude under numsen og lig sådan i ca 30 min, (har jeg læst mig til herinde)

God fornøjelse

Tusind tak for alle de gode råd, de er hermed taget til mig og vil benytte mig flittigt af dem  

Tusind tak 

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja netop.. Og det betyder bare så meget for en selv at få bare lidt svar tilbage.. Og der kommer bare intet... 

Synes jeg tit oplever det.. Ved ikke om min formuleringer ikke lyder spørgende nok

Men glad for du gad tag dig tiden

Hmm, nu må jeg altså lige kommentere. Nu er det jo ikke sikkert at alle har erfaring med brunligt udflåd, og hvis man ikke har det, hvordan skal man så kunne besvare dit spørgsmål? Det er jo ikke modvilje, så skoene af

Det kan da godt være graviditet, men kan også bare være forsinket mens som starter med lidt pletblødninger. Ang. øget tissetrang vil jeg ikke umiddelbart mene, at det skulle være et symptom, hvis du ikke er meget over testdag. Livmoderen og alt det andet skal jo først have en chance for at vokse og ligge pres på blæren. Jeg er 9+5 og er først i denne uge begyndt at få problemer med øget tissetrang

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tusind tak for alle de gode råd, de er hermed taget til mig og vil benytte mig flittigt af dem  

Tusind tak 

Lige en ting mere. Angående folinsyre der blev nævnt, skal du tage tilskud allerede fra du planlægger at blive gravid. Det er ret vigtigt og hjælper til med at forhindre neuralrørsdefekter

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hmm, nu må jeg altså lige kommentere. Nu er det jo ikke sikkert at alle har erfaring med brunligt udflåd, og hvis man ikke har det, hvordan skal man så kunne besvare dit spørgsmål? Det er jo ikke modvilje, så skoene af

Det kan da godt være graviditet, men kan også bare være forsinket mens som starter med lidt pletblødninger. Ang. øget tissetrang vil jeg ikke umiddelbart mene, at det skulle være et symptom, hvis du ikke er meget over testdag. Livmoderen og alt det andet skal jo først have en chance for at vokse og ligge pres på blæren. Jeg er 9+5 og er først i denne uge begyndt at få problemer med øget tissetrang

Hej Secrets.. 

Tak for dit svar.. 

Det skal dog siges at min kommentar du her citere bygger på erfaring af flere omgange.. Og nej jeg ser mig da ikke surt på nogen bestemte overhoved, men når man sidder med et spørgsmål man rigtig gerne vil have svar på, kan man ofte hurtigere blive frustreret over manglende svar.. Det må selv du da kende til, så det er da trist at du ser det som et angreb, el støden frem for at se det som en person der meeeeget gerne ønsker nogle svar..
Mange gange hjælper det bare at få at vide at læseren ikke ved det, frem for at blive overset..  

Men nu er det jo slet ikke det dette indlæg handler om.. 

Ja jeg ved godt det kan være mange forskellige ting der påvirker en foruden en mulig graviditet, men for søren da man har vel lov til at håbe.. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Lige en ting mere. Angående folinsyre der blev nævnt, skal du tage tilskud allerede fra du planlægger at blive gravid. Det er ret vigtigt og hjælper til med at forhindre neuralrørsdefekter

Tak, meget rart at vide..

Mente nok også det skulle tages af en grund, men vidste ikke helt hvad grunden var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.