Secrets skriver:
Hmm, nu må jeg altså lige kommentere. Nu er det jo ikke sikkert at alle har erfaring med brunligt udflåd, og hvis man ikke har det, hvordan skal man så kunne besvare dit spørgsmål? Det er jo ikke modvilje, så skoene af 
Det kan da godt være graviditet, men kan også bare være forsinket mens som starter med lidt pletblødninger. Ang. øget tissetrang vil jeg ikke umiddelbart mene, at det skulle være et symptom, hvis du ikke er meget over testdag. Livmoderen og alt det andet skal jo først have en chance for at vokse og ligge pres på blæren. Jeg er 9+5 og er først i denne uge begyndt at få problemer med øget tissetrang 
Hej Secrets..
Tak for dit svar..
Det skal dog siges at min kommentar du her citere bygger på erfaring af flere omgange.. Og nej jeg ser mig da ikke surt på nogen bestemte overhoved, men når man sidder med et spørgsmål man rigtig gerne vil have svar på, kan man ofte hurtigere blive frustreret over manglende svar.. Det må selv du da kende til, så det er da trist at du ser det som et angreb, el støden frem for at se det som en person der meeeeget gerne ønsker nogle svar..
Mange gange hjælper det bare at få at vide at læseren ikke ved det, frem for at blive overset..
Men nu er det jo slet ikke det dette indlæg handler om..
Ja jeg ved godt det kan være mange forskellige ting der påvirker en foruden en mulig graviditet, men for søren da man har vel lov til at håbe..
Anmeld