Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Nogen der kender til disse symptomer?

Har de sidste par dage haft noget brunt udflåd.. skulle have haft min mens i fredags.. Det startede da jeg havde sex med min mand.. der var det mere rødligt, og jeg troede det var min mens der var kommet, så vi stoppede, men de næste par dage har der kun været det her brune udflåd.. og ikke skyggen af min mens.. 

Nogen der ved hvad det kan være.. 

Har også haft en del muren i maven, og er begyndt med at skulle op og tisse om natten, hvilket jeg normalt ikke gør.. 
Men det rødlige der var da jeg var sammen med manden, gør at jeg ikke helt kan tro det er en graviditet..

hmm.. kom endelig med jeres erfaringer..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen overhoved???

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

Anonym skriver:

Nogen der kender til disse symptomer?

Har de sidste par dage haft noget brunt udflåd.. skulle have haft min mens i fredags.. Det startede da jeg havde sex med min mand.. der var det mere rødligt, og jeg troede det var min mens der var kommet, så vi stoppede, men de næste par dage har der kun været det her brune udflåd.. og ikke skyggen af min mens.. 

Nogen der ved hvad det kan være.. 

Har også haft en del muren i maven, og er begyndt med at skulle op og tisse om natten, hvilket jeg normalt ikke gør.. 
Men det rødlige der var da jeg var sammen med manden, gør at jeg ikke helt kan tro det er en graviditet..

hmm.. kom endelig med jeres erfaringer..  

Har du taget en graviditetstest?

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ikke efter min testdag.. Tog en 1 dag før og den var negativ.. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Lidt træls at ingen andre har en mening.. 

Bliver sådan lidt øv bøv.. 

Anmeld

7. marts 2011

Ayoe´s mor

Da jeg blev gravid med min datter, havde jeg også noget brunligt udflåd, og varede i et par dage, men læge sagde at det var normalt og især som første gangs gravid. Jeg var dog klar over på det tidspunkt at jeg var gravid. Så mit råd til dig er, prøv at teste igen

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ayoe´s mor skriver:

Da jeg blev gravid med min datter, havde jeg også noget brunligt udflåd, og varede i et par dage, men læge sagde at det var normalt og især som første gangs gravid. Jeg var dog klar over på det tidspunkt at jeg var gravid. Så mit råd til dig er, prøv at teste igen

Tusind tak Ayoes mor.. 

Det må jeg så prøve.. der er ikke andet for.. Har nemlig også læst mig frem til at det kan være normalt hvis man er gravid, men blev da bare så meget i tvivl da det var rigtig rødt da jeg var sammen med min mand.. og derfor har udskudt tanken omkring en mulig graviditet.. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld

7. marts 2011

Ayoe´s mor

Selv tak

Ved hvor træls det er, at sidde og vente på svar, på et spørgsmål, der kan fylde rigtig meget, og så der ingen svar kommer

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ayoe´s mor skriver:

Selv tak

Ved hvor træls det er, at sidde og vente på svar, på et spørgsmål, der kan fylde rigtig meget, og så der ingen svar kommer

Ja netop.. Og det betyder bare så meget for en selv at få bare lidt svar tilbage.. Og der kommer bare intet... 

Synes jeg tit oplever det.. Ved ikke om min formuleringer ikke lyder spørgende nok

Men glad for du gad tag dig tiden

Anmeld

7. marts 2011

Ayoe´s mor

Har det på nøjagtig samme måde.

Prøver i at blive gravide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.