Hjælp til navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

deline

Tak for alle jeres indlæg, det er super dejligt at folk herinde kommer med deres ærlige meninger og man altid kan søge gode råd

Og til Stine tusind tak fordi du gav dig tid til at undersøge og tænke lidt over navnet det betyder virkelig meget - tror faktisk også selv at vi havde det på samme måde da vi først lagde Filuca på bordet..... og du har helt ret i at alle altid hr en mening om hvad man kalder sine børn uanset om de bliver spurgt eller ej.

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Stine Raaholt

Filuca er et super fint navn... Så I skal selvfølgelig vælge det I bedst selv kan lide, så skal man jo bare være ligeglad med hvad andre siger

kom lige til at se at du også skal føde på Herlev... har du gjort det før??

jeg skal føde der (har født to gange på Gentofte) og synes det virker som en kæmpe stor fødemaskine og ikke særlig hyggelig...

men det er jo ligemeget, når først det hele er i gang, så skal det bare fungere...

Stine

Anmeld

8. marts 2011

kaka4

Hej,

jeg kan faktisk godt lide begge navne. Hælder nok mest til Filuca som er rigtigt sødt og lidt anderledes.

kram kaka4

Anmeld

8. marts 2011

Piwi83

Hej hej,

Lucca er også på min liste over mulige navne til vores lille pige og jeg synes det er super sødt

Grunden til det er på vores liste er at den første rejse vi var på sammen gik til Lucca og dengang aftalte vi, at hvis vi fik en pige skulle hun hedde det.

Jeg er dog siden blevet træt af at høre: "Er det ikke et drengenavn?" når jeg nævner det som en af vores muligheder og overvejer derfor at vælge det fra eller bruge det som mellemnavn.

Jeg har en veninde der lige har døbt sin pige Filuca.. Jeg synes det er sødt, men kan meget bedre lide Lucca

Håber I finder ud af det.

Pia

Anmeld

9. marts 2011

deline

Jeg siger endnu engang tak for hjælpen

og....

Hej Stine

Nej jeg har desværre ikke født på Herlev før og føler lige som dig at det bare er et sted hvor man kommer ind og så hurtigt ud igen men håber det er anderledes når vi kommer så langt

Jeg fødte også på Gentofte første gang og havde en super dejlig oplevelse der.

Så hvis der er nogen med gode oplevelser fra Herlev vil jeg også meget gerne høre dem

Line   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.