Ni-ko-li-ne skriver:
Hvis ikke du skal på job... Så ville jeg give ham en god start med det han har behov for... Så giv ham 1 time den første tid, altså en god langsom indkøring... Det er trods alt også et vildt fremmed menneske for ham
Ja, forstår hvad du mener. Jeg starter job fredag i næste uge (ja underlig dag at starte, i know..) så jeg er fleksibel til at gøre lige præcis som dagplejer foreslår 
Idag kom vi kl. 8 og de andre børn sov så hun sagde, at hun ville bruge den næste times tid med Nicolaj bare hende og ham, så de kunne tage det stille og roligt.. og så ville hun idag, prøve at lade ham spise med.. så hvis ikke jeg hørte noget fra hende, sku jeg bare komme 11.45.. og hun ville kun kontakte mig før, hvis hun synes det gik helt skævt.
Så nu sidder jeg bare og håååååber, at jeg IKKE bliver kontaktet før og at jeg bare kan komme ved 12 tiden og forhåbentligt få at vide, at det har været nogle gode timer 
Syns det er svært for mig, troede ikke jeg ville have det sådan.. men man bliver jo virkelig ked, når ens børn er kede
Anmeld