Hvad blir det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Tropez

Fru Nielsen skriver:

Vil en lave min termin om fra den 20 august til den 17 august og i samme omgang skrive på at vi venter en lille pige?

Taaak....

Sådan der  så er det rettet til og Stort TILLYKKE med Pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Fru Nielsen

Tropez skriver:

Sådan der  så er det rettet til og Stort TILLYKKE med Pigen

Taaak... For begge dele!

Anmeld

8. marts 2011

NinaE

Jeg ville også gerne dele kønnet, men jeg skal kun lige til NF her på fredag, så jeg er nok en af de sidste i gruppen, der kan opdatere. Men det kommer LIGE så snart vi ved det .... om nogle måneder

Anmeld

8. marts 2011

Juvelen

Jeg vil da gerne vide hvornår I har fået at vide hvad det bliver?

Jeg er 19+3 i dag og jeg ved det stadig ikke, så det er nok meget forskelligt hvornår man får mulighed for at se det - med mindre man betaler sig fra det?  Kan se at flere af jer, der har termin efter mig, allerede ved det...

Jeg er meget nysgerrig, men indtil videre må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed...

Anmeld

9. marts 2011

Tropez

Juvelen skriver:

Jeg vil da gerne vide hvornår I har fået at vide hvad det bliver?

Jeg er 19+3 i dag og jeg ved det stadig ikke, så det er nok meget forskelligt hvornår man får mulighed for at se det - med mindre man betaler sig fra det?  Kan se at flere af jer, der har termin efter mig, allerede ved det...

Jeg er meget nysgerrig, men indtil videre må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed...

jeg skal selv først til scanning på fredag og håber at de kan se kønnet der, men som jeg også har nævnt tidligere er det dem som har termin, næsten en måned før os, og nu ved jeg at en af dem på listen skal have en dreng det står i hendes profil, men det er ikke opdateret på listen, defor lavede jeg denne tråd, for at få opmærksomheden omkring, at man skriver man godt vil vide det, og at man nærmest har sat en dato på hvornår man får det afvide, men at det ikke er blevet opdateret, og det var det jeg synes var lidt synd, det var det hele, det står selvfølgelig folk frit for det er da klart, synes bare det var så hyggeligt man kan se det

Anmeld

9. marts 2011

Juvelen

Helt sikkert - ville være dejligt at kunne følge med!

Jeg undrede mig bare over alle der der har termin efter mig allerede ved det nu...Jeg skal til scanning på mandag, så vi håber at kunne se det. Men det er vel aldrig 100% sikkert, med mindre det bliver en dreng?

Anmeld

9. marts 2011

Tropez

Juvelen skriver:

Helt sikkert - ville være dejligt at kunne følge med!

Jeg undrede mig bare over alle der der har termin efter mig allerede ved det nu...Jeg skal til scanning på mandag, så vi håber at kunne se det. Men det er vel aldrig 100% sikkert, med mindre det bliver en dreng?

Det er faktisk nemmere for dem at se om det bliver en pige end en dreng ;0)

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

Vi får det forhåbentlig at vide fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.