Hvad blir det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Tropez

Hejsa Alle, nu har jeg lige opdateret, terminslisten igen da, NF har rykket nogle, som man kan se prøver vi nu at sætte farve på, når man ved hvilket køn man venter sig, dog kan jeg se, at mange af dem som egentligt burde vide det nu, ikke har fået opdateret og det er lidt synd, så en opfordring til alle, skriv evt privat til mig, så retter jeg det til, det er så spændene at se, og følge med i hvor mange af hver køn der kommer til verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

SaNiNa

Kunne det tænkes at ikke alle ville vide kønnet?

Da jeg ventede Nicklas fik vi først kønnet af vide da jeg var 28+4 og denne gang ved vi stadig ikke om vi vil vide kønnet.

Anmeld

7. marts 2011

Tropez

Sanne og Nicklas skriver:

Kunne det tænkes at ikke alle ville vide kønnet?

Da jeg ventede Nicklas fik vi først kønnet af vide da jeg var 28+4 og denne gang ved vi stadig ikke om vi vil vide kønnet.

nu tænker jeg ligsom på dem der har skrevet at de gerne vil vide kønnet.

Anmeld

7. marts 2011

SaNiNa

Tropez skriver:

nu tænker jeg ligsom på dem der har skrevet at de gerne vil vide kønnet.

Det jo heller ikke sikkert de har haft mulighed for at se kønnet det er heller ikke alle syghuse som vil fortælle kønnet til scanning.

Det er jo ikke alttid den lille baby vil vise alt frem

Anmeld

7. marts 2011

Tropez

Sanne og Nicklas skriver:

Det jo heller ikke sikkert de har haft mulighed for at se kønnet det er heller ikke alle syghuse som vil fortælle kønnet til scanning.

Det er jo ikke alttid den lille baby vil vise alt frem

Nej ok bare glem det

Anmeld

7. marts 2011

Tropez

Til Alle kan forstå at jeg ikke blev så populær af at ville få odateret listen så bare se bort fra denne tråd, jeg kan jo desværre ikke slette den igen

Anmeld

7. marts 2011

SaNiNa

Tropez skriver:

Nej ok bare glem det

Men det vil da helt sikkert være spændende at se hvad vi forskellig venter os, så dem som vil fortælle det må jo gerne komme frem.

Vi ved bare ikke noget før om lang lang tid.

Anmeld

7. marts 2011

Ka+Ma=Be

Tropez skriver:

Til Alle kan forstå at jeg ikke blev så populær af at ville få odateret listen så bare se bort fra denne tråd, jeg kan jo desværre ikke slette den igen

Pjat, jeg synes det er en god ide!  Jeg blev også nysgerrig, da jeg så hvor mange der havde skrevet "vil gerne vide køn", som ikke har opdateret.

Og hvis man ikke kunne se det, er det jo bare det man skriver

Anmeld

7. marts 2011

quindelist

Tropez skriver:

Jamen jeg synes da at det er dejligt med opdateringer, og kun godt med en lille reminder så vi husker at opdatere terminslisten.

Vi vil jo ikke vide køn, og min terminsdato har du allerede rettet så ingen opdateringer herfra

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Vil en lave min termin om fra den 20 august til den 17 august og i samme omgang skrive på at vi venter en lille pige?

Taaak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.