Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malthesmoar skriver: Hm...nok i sommers Vi købte der ihvertfald
Hm...nok i sommers
Vi købte der ihvertfald
Oki - og det var ikk tilbudsvare ?Så må jeg jo ha lidt tålmodighed og vente på det kommer igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Oki - og det var ikk tilbudsvare ?Så må jeg jo ha lidt tålmodighed og vente på det kommer igen..
Nej mener det var fast vare
Lou87 skriver: Hehe lige præcis - så kan de nemlig slet ikk sige nej Neeeeej hvor dygtigt!! Hun var da også næsten kravlende da vi var der.. Så undrer mig ikk hun snart ville gøre lidt mere Og hihi nej kan jeg godt forstå - ku li se mig selv for mig - stå der og småhoppe med klappende hænder af glæde Pinligt! Nå nu holder en fra mødregruppen "gratis-loppemarked-tag-hvad-du-vil-ha-eller-det-ryger-på-genbrugen!" .. så tror jeg triller barnevagonen derover og ser om ikk jeg er heldig hun har noget godt Hun har for mange penge det kvindemenneske.. ingen gider gi hende det hun vil ha på dba , dk så nu ryger det bare ud
Hehe lige præcis - så kan de nemlig slet ikk sige nej
Neeeeej hvor dygtigt!! Hun var da også næsten kravlende da vi var der.. Så undrer mig ikk hun snart ville gøre lidt mere Og hihi nej kan jeg godt forstå - ku li se mig selv for mig - stå der og småhoppe med klappende hænder af glæde Pinligt! Nå nu holder en fra mødregruppen "gratis-loppemarked-tag-hvad-du-vil-ha-eller-det-ryger-på-genbrugen!" .. så tror jeg triller barnevagonen derover og ser om ikk jeg er heldig hun har noget godt Hun har for mange penge det kvindemenneske.. ingen gider gi hende det hun vil ha på dba , dk så nu ryger det bare ud
mth1987 skriver: Tager du lige en pose med og fylder til mig
Tager du lige en pose med og fylder til mig
hæhæ du kan da bare trille med har hun sikkert intet mod, hun vil bare ha det væk hehe
Malthesmoar skriver: Nej mener det var fast vare
Oki - tjah jeg må nok bare vente lidt så..
http://www.jysk.dk/165/389/428/3705700/a/catalog-sales
Her er en til 80
Lou87 skriver: hæhæ du kan da bare trille med har hun sikkert intet mod, hun vil bare ha det væk hehe
mth1987 skriver: Det ville være en god undskyldning for at undgå det jeg helst skulle nå i dag men går nok ikke
Det ville være en god undskyldning for at undgå det jeg helst skulle nå i dag men går nok ikke
Haha ja det kender jeg kun alt for godt Er der noget du li mangler af legetøj, lamper, hus ting osv ??Det er sådan noget hun har, så ka jeg da godt kigge Jeg skal jo "bare" til frisør i dag, så det er ikk det vilde..(selvom jeg jo er død nervøs for min klip haha )
Moar'en skriver: http://www.jysk.dk/165/389/428/3705700/a/catalog-sales Her er en til 80
Pånær den ikk er rund er den faktisk meget sød Den ku klart overvejes - super tak!
Lou87 skriver: Haha ja det kender jeg kun alt for godt Er der noget du li mangler af legetøj, lamper, hus ting osv ??Det er sådan noget hun har, så ka jeg da godt kigge Jeg skal jo "bare" til frisør i dag, så det er ikk det vilde..(selvom jeg jo er død nervøs for min klip haha )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128