Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: ... sådan en oppustelig pool med palme eller andet over! Vil super gerne ha sådan en, men gider ikk give en milliard for den. Sig gerne til hvis du har en du vil sælge billigt og som er i pæn stand.. da den ska bruges indendørs! Til plast kugler.(billigste pris fundet indtil videre er 159,-) Lånt billede kommer her:(Tak til Malene84 for lån som btw fandt hendes til 20 kr, til min store, store misundelse! )
... sådan en oppustelig pool med palme eller andet over! Vil super gerne ha sådan en, men gider ikk give en milliard for den. Sig gerne til hvis du har en du vil sælge billigt og som er i pæn stand.. da den ska bruges indendørs! Til plast kugler.(billigste pris fundet indtil videre er 159,-)
Lånt billede kommer her:(Tak til Malene84 for lån som btw fandt hendes til 20 kr, til min store, store misundelse! )
http://www.legbilligt.dk/product.asp?product=4211
sat ned til 79 kr.. den er da os sød..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Ja jeg skal så bare have overtalt Mads først. For han fik helt stress over hvor meget rod der ville være med de bolde
Ja jeg skal så bare have overtalt Mads først. For han fik helt stress over hvor meget rod der ville være med de bolde
Hæhæ - det der man bare skal købe inden de når og få en mening ehj hehe... Lasse sys nu også det så meget hyggeligt ud. Tror efterhånden han har opgivet det der med en "normal" opryddet stue Både hund og barn roder
bøgelund1 skriver: http://www.legbilligt.dk/product.asp?product=4211 sat ned til 79 kr.. den er da os sød..
Tak - så den godt da morethanperfect sendte link på en anden på den sige Men synes bare dem med "tag på" er så søde
Lou87 skriver: Hæhæ - det der man bare skal købe inden de når og få en mening ehj hehe... Lasse sys nu også det så meget hyggeligt ud. Tror efterhånden han har opgivet det der med en "normal" opryddet stue Både hund og barn roder
mth1987 skriver: Det alligevel også mig der kommer til at Ryde det op sikkert. Men fik vidst også bare sagt " ej skat sådan et skal vi da ha til Victoria" så mener ikke jeg spurgte om lov og så sker der jo ikke noget ved at købe en hehe
Det alligevel også mig der kommer til at Ryde det op sikkert. Men fik vidst også bare sagt " ej skat sådan et skal vi da ha til Victoria" så mener ikke jeg spurgte om lov og så sker der jo ikke noget ved at købe en hehe
Hehe ja synes også ofte det mig der går og rydder både hundens legeting og livas legeting op her
Og hehe tror også det var sådan jeg sagde til lasse.. Det meget godt lige og vise dem det (de som regel ligeglade hehe) og så kan man bare sige at "jamen jeg vidste dig det jo".. når det står i huset
JYSK har haft dem til 30-40kr
Malthesmoar skriver: JYSK har haft dem til 30-40kr
Oki... hvornår ?? for nyligt.. for så må jeg da ud og kigge..
Lou87 skriver: Hehe ja synes også ofte det mig der går og rydder både hundens legeting og livas legeting op her Og hehe tror også det var sådan jeg sagde til lasse.. Det meget godt lige og vise dem det (de som regel ligeglade hehe) og så kan man bare sige at "jamen jeg vidste dig det jo".. når det står i huset
Lou87 skriver: Oki... hvornår ?? for nyligt.. for så må jeg da ud og kigge..
Hm...nok i sommers
Vi købte der ihvertfald
mth1987 skriver: Ja lige præcis og så længe man ikke har "spurgt" og de har sagt nej så det ganske i orden Victoria tog også lige et par kravl da jeg afleverede i dagpleje i dag. Jeg var jo så stolt men måtte lige holde lidt igen. Syntes det ville være lidt pinligt at gå helt amok derovre
Ja lige præcis og så længe man ikke har "spurgt" og de har sagt nej så det ganske i orden Victoria tog også lige et par kravl da jeg afleverede i dagpleje i dag. Jeg var jo så stolt men måtte lige holde lidt igen. Syntes det ville være lidt pinligt at gå helt amok derovre
Hehe lige præcis - så kan de nemlig slet ikk sige nej
Neeeeej hvor dygtigt!! Hun var da også næsten kravlende da vi var der.. Så undrer mig ikk hun snart ville gøre lidt mere Og hihi nej kan jeg godt forstå - ku li se mig selv for mig - stå der og småhoppe med klappende hænder af glæde Pinligt! Nå nu holder en fra mødregruppen "gratis-loppemarked-tag-hvad-du-vil-ha-eller-det-ryger-på-genbrugen!" .. så tror jeg triller barnevagonen derover og ser om ikk jeg er heldig hun har noget godt Hun har for mange penge det kvindemenneske.. ingen gider gi hende det hun vil ha på dba , dk så nu ryger det bare ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128