Runas nye værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

dorthemus

Zeus skriver:

Eeeej et lækkert værelse!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

sne190810

WAAUW ..

Godt arbejde!

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

WAAUW ..

Godt arbejde!

Tak Julie  Glæder mig til I kommer herhjem og leger

Anmeld

7. marts 2011

Maise

hvor er det altså flot Dorthe, glæder mig til at se det i morgen. Hvor har du købt loftlampen ??

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Maise skriver:

hvor er det altså flot Dorthe, glæder mig til at se det i morgen. Hvor har du købt loftlampen ??

Tak! Det finder jeg lige ud af...må lede i gemmerne

Anmeld

8. marts 2011

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Godaften

Ihhh er nødt til at vise jer Runas nye værelse  For de af jer der kan huske, at jeg da HAR lagt billeder ud af hendes værelse så er det korrekt, men jeg har bare slet ikke været tilfreds med det. For det første var der savsmuldstapet på, som jeg HADER  Og så ku jeg bare ikke forlige mig med den grønne farve som jeg slet ikke syntes passede til hende

Jeg hyrede en maler som på fem dage forandrede hendes kedelige værelse til et hyggeligt og tøset sted at være for både Runa og mig

De sidste to dage har jeg rendt rundt og boret og hamret, hængt billeder og hylder op...mangler bare gardiner, men ku altså ikke vente til de blir syet, så her får I nogle billeder af resultatet som jeg er ret stolt og tilfreds med

Knus Dorthe

Sikke et finr værelse - hold op det er fint Runa er da heldig at have en mor som er så kreativ

Nå Dorthe - jeg leder efter et par øreringe som jeg mener at ha set på Amio... men kan ikke finde dem længere... MEN nu ser jeg at det ligner de gule du har på, på billederne fra Jeres besøg hos Rosa

har du tilfældigvis købt dem på nettet??!!

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Mor til Liva skriver:

Sikke et finr værelse - hold op det er fint Runa er da heldig at have en mor som er så kreativ

Nå Dorthe - jeg leder efter et par øreringe som jeg mener at ha set på Amio... men kan ikke finde dem længere... MEN nu ser jeg at det ligner de gule du har på, på billederne fra Jeres besøg hos Rosa

har du tilfældigvis købt dem på nettet??!!

Mange tak

Det er også mine yndlingspar, som jeg købte da jeg lige var blevet insemineret så de har derfor en særlig historie  De er lavet af småbitte perler der er sat sammen i en kugle...er det dem du tænker på? De er købt i en butik på østerbro, men de har også en netbutik måske du kan finde dem der eller noget andet

http://www.p-i-c-o.dk/

Anmeld

8. marts 2011

Diana...

Ihh hvor er det fint. Og den ugle er SÅ FED. MÅ EJE. 

Uhh glæder mig til vi færdig med første salen så jeg kan komme igang med børneværelser 

KRAM 

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Diana... skriver:

Ihh hvor er det fint. Og den ugle er SÅ FED. MÅ EJE. 

Uhh glæder mig til vi færdig med første salen så jeg kan komme igang med børneværelser 

KRAM 

Tak Diana  Må jeg anbefale super og meget FARLIG hjemmeside: www.amio.dk 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.