Runas nye værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Naaaiii hvor er det blevet fint

Tak...og tak for at du gjorde det muligt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

dorthemus

R&N skriver:

Ja det så jeg godt, men havde ikke mulighed for at hente dem Ååh jeg er ellers meget ofte i IKEA men har ikke set dem og mangler nemlig sådan nogle til nicolais reol... Magen til runas

Nå øv! Men de har dem altid....mener dog at de lå på lageret i Taastrup. Måske er det derfor du ikke ku finde dem??

Anmeld

6. marts 2011

Halbschön

dorthemus skriver:

Nå øv! Men de har dem altid....mener dog at de lå på lageret i Taastrup. Måske er det derfor du ikke ku finde dem??

Det ku være jeg må kigge godt efter næste gang

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Super flot og du er sku sej at du har ordnet det hele selv!!!

TAK Lisbeth  Jeg er sgu også stolt...mest af, at jeg klarede det uden at gennemhulle væggene fordi jeg målte forkert

Hvor der er vilje er der vej...er mit motto

Anmeld

6. marts 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Tak...og tak for at du gjorde det muligt lige nu

Så lidt da

Anmeld

6. marts 2011

Enayia

dorthemus skriver:

Godaften

Ihhh er nødt til at vise jer Runas nye værelse  For de af jer der kan huske, at jeg da HAR lagt billeder ud af hendes værelse så er det korrekt, men jeg har bare slet ikke været tilfreds med det. For det første var der savsmuldstapet på, som jeg HADER  Og så ku jeg bare ikke forlige mig med den grønne farve som jeg slet ikke syntes passede til hende

Jeg hyrede en maler som på fem dage forandrede hendes kedelige værelse til et hyggeligt og tøset sted at være for både Runa og mig

De sidste to dage har jeg rendt rundt og boret og hamret, hængt billeder og hylder op...mangler bare gardiner, men ku altså ikke vente til de blir syet, så her får I nogle billeder af resultatet som jeg er ret stolt og tilfreds med

Knus Dorthe

Ej hvor ser det brandgodt ud! Hvor er du dog bare kreativ. Runa er heldig hun har sådan en dejlig mor der gør så meget for at skabe hygge og tryghed, gid alle babyer havde det så godt!

Anmeld

6. marts 2011

Zeus

Eeeej et lækkert værelse!

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

Enayia skriver:

Ej hvor ser det brandgodt ud! Hvor er du dog bare kreativ. Runa er heldig hun har sådan en dejlig mor der gør så meget for at skabe hygge og tryghed, gid alle babyer havde det så godt!

Ihh tusind tak  Jeg ville forære hendes hele verden hvis jeg ku...men den følelse kender du nok selv

Anmeld

6. marts 2011

Enayia

dorthemus skriver:

Ihh tusind tak  Jeg ville forære hendes hele verden hvis jeg ku...men den følelse kender du nok selv

Ja det gør jeg. Men er sikker på hun har noget bedre. Nemlig en mor der elsker hende ubetinget

God aften

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

Enayia skriver:

Ja det gør jeg. Men er sikker på hun har noget bedre. Nemlig en mor der elsker hende ubetinget

God aften

Det er rigtigt, tusind tak for dine søde ord

Også god aften til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.