Ude-legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Marco2

Inspireret af Susan juleønsker, vil vi gerne ha' noget mere ude legetøj ttil Emily. Hun har sååå meget til indendørs, men ikke så meget til udendørs. Kun en sandkasse med en masse plastic-dims i. Har tænkt på at give hende et gyngestativ, men den gynge hun har indendørs nægter hun stort set at sidde i.... Men det kan være hun vil synes at det er ok udenfor... Men hvad har I af legetøj til udenfor? AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Rasmine

En lille scooter.
En lille kost-den er et HIT, andre "haveredskaber".
Pinde, blade i bunker.
BOLDE!
Legehus.

Og så har vi legepladser, ret tæt på, der er rutschebanen et hit, vil gerne selv have én, men orker ik slæbe mere hjem, inden vi (engang) skal flytte.

Anmeld

8. oktober 2008

Anja

Vi har en stor sandkasse, legehus (plastik et med en rutschebane på den ene side), gyngestativ, udendørs køretøjer, en hyndeboks fyldt med legetøj til sandkasse, bolde, børne haveredskaber, store plastik biler. Vi har også et børne bord/bænk sæt som hitter - de synes det er super hyggeligt at få lov at sidde på "legepladsen" og spise frokost eller eftermiddagssnack - og gerne i al slags vejr :)

Kunne godt tænke mig en af de store plastik rutchebaner og en af de små vipper, der ligener en snegl eller sådan noget. Det er i al fald ting som drengene elsker at lege på, hvis vi er på besøg hos nogen, der har det i haven.

Anmeld

8. oktober 2008

Mie A

Her er en lille kost (som egentlig er Eas) også et kæmpe hit.
Bolde
Lille ructhebane (den er så lille at han selv kan gå op på den)
Trampolin

Knus Mie

Anmeld

9. oktober 2008

linemus

Prøv at se de her musikinstrumenter til udendørs brug. De er godt nok vildt dyre, men hvor ville jeg gerne ovreplastre hele haven med musik, hvis jeg var millionær ;) http://www.lydleg.dk/

Hos os har vi legehus, legetårn med gynger og rutchebane, plastik-vippe-dyr-tingest, bold og græsplæne. Pigerne er vilde med legetårnet og kravler selv hele vejen op ad rutchebanen 8(

Vil gerne have en trampolin :)

Knus Line

Anmeld

9. oktober 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Prøv at se de her musikinstrumenter til udendørs brug. De er godt nok vildt dyre, men hvor ville jeg gerne ovreplastre hele haven med musik, hvis jeg var millionær ;) http://www.lydleg.dk/

Hos os har vi legehus, legetårn med gynger og rutchebane, plastik-vippe-dyr-tingest, bold og græsplæne. Pigerne er vilde med legetårnet og kravler selv hele vejen op ad rutchebanen 8(

Vil gerne have en trampolin :)

Knus Line

Wauw, de er fede. Mon ikke man selv kunne lave noget lignende af noget genbrugsskrammel?
Jeg vil også have en rutchebane! Troede, de var for små endnu, så jeg er glad! Og en trampolin! God tråd, glæder mig til at se, om I har flere gode idéer.

Kh Birgitte

Anmeld

10. oktober 2008

ka li ja

nå ja de der instrumenter er fede!!!!! jeg vil ha dem allesammen!!!! men gad vide hvem jeg skal plyndre for at få råd til det!!???!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.