Fik en hjælpende hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
430 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

kiwifrugten

Da jeg opdagede jeg blev gravid skrev jeg på min -mave.dk

En dame kontaktede mig og skrev at hun havde en masse pige ting jeg gerne måtte få gratis fordi jeg sku stå alene med min lille baby og ikke selv har så mange penge.

Jeg har fået sindsyg mange find ting som bla, tøj, voksipose,skråstol,aktivitets tæppe m.meget mere. Alt dette fik jeg gratis og er virkelig taknemlig jeg ville ønske der fandtes flere af den slags mennesker der ude som vil hjælpe piger i nød i stedet for at tage penge for det og så gøre en god gerníng. Jeg er hende damen evig taknemlig.

Ville bare lige fortælle hvor glad jeg er for at denne person har hjulpet mig så meget :-D Der findes gode mennesker der ude :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

liwsmor

kiwifrugten skriver:

Da jeg opdagede jeg blev gravid skrev jeg på min -mave.dk

En dame kontaktede mig og skrev at hun havde en masse pige ting jeg gerne måtte få gratis fordi jeg sku stå alene med min lille baby og ikke selv har så mange penge.

Jeg har fået sindsyg mange find ting som bla, tøj, voksipose,skråstol,aktivitets tæppe m.meget mere. Alt dette fik jeg gratis og er virkelig taknemlig jeg ville ønske der fandtes flere af den slags mennesker der ude som vil hjælpe piger i nød i stedet for at tage penge for det og så gøre en god gerníng. Jeg er hende damen evig taknemlig.

Ville bare lige fortælle hvor glad jeg er for at denne person har hjulpet mig så meget :-D Der findes gode mennesker der ude :-D

er da glad for hører der var en der kunne hjælpe dig men ellers er der noget der hedder mødre hjælpen dem brugt jeg, og derfra får man flytte kasse gratis med tøj og sko, og sengetøj og håndkælder. 

Anmeld

6. marts 2011

Sof

Hvor er det dejligt at der stadig findes den slags mennesker  Mit er desværre alt sammen givet væk, men når vi engang får en mere og der kommer en masse nyt, så bliver det også gemt og enten givet til mødrehjælpen eller hvis der er nogle herinde der har brug for det. Jeg sælger ikke, jeg giver altid væk, for ved at jeg ville ønske andre gjorde det for mig hvis jeg stod i situationen 

Det tøj jeg har nu, det er meget for stort endnu, men jeg gemmer det og hvis det er, så kan vi kigge på det når din datter når den alder

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Ja det er så dejligt at der findes sådan nogle mennesker der tænker på andet end penge og faktisk har interesse for at hjælpe folk :-D

Jeg har sparet rigtig mange penge ved hjælp fra hende damen.

Jeg har en kusine som overtager mit når jeg er færdig med det for hun har heller ikke så mange penge og hun blev rigtig ked af at hendes storebror ikke har gemt noget til hende fra da de fik deres datter. Så hun overtager mit og det betyder rigtig meget for hende.

Jeg er glad for at kunne hjælpe hende og havde hun ikke skullet have det så havde jeg givet det til en fremmede.

Håber og tror at der stadig findes så godhjertet mennesker der ude.

Og tak for det Sof

Anmeld

6. marts 2011

Low

Ej hvor fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.