Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mth1987 skriver: Nå okay min søster har en lækker lejlighed til salg
Nå okay min søster har en lækker lejlighed til salg
vi ville bo til leje og i rækkehus.. dersværre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liwsmor skriver: vi ville bo til leje og i rækkehus.. dersværre
mth1987 skriver: Det kan jeg nu også godt forstå
Det kan jeg nu også godt forstå
ja jeg ville bare bor til leje, og min kæreste ville have rækkehus .. så ja .. hvad med jer ?
Synes bestemt også du skal komme til det baby.dk møde der er i slagelse som Charlotte snakker om..Det var suuuper hyggeligt hos mth87 sidste gang og en rigtig god måde og møde nye veninder / mennesker på.- Der kommer jeg også og er fra Sorø
Lou87 skriver: Synes bestemt også du skal komme til det baby.dk møde der er i slagelse som Charlotte snakker om..Det var suuuper hyggeligt hos mth87 sidste gang og en rigtig god måde og møde nye veninder / mennesker på.- Der kommer jeg også og er fra Sorø
begyndte helet at smile, det er rigtigt dejligt i er så åbene, men kan dersværre ikke holder barnedåb om lørdagen
liwsmor skriver: begyndte helet at smile, det er rigtigt dejligt i er så åbene, men kan dersværre ikke holder barnedåb om lørdagen
Oki det var ærgeligt .. !Men hold øje med vestsjællands tråden, vi mødes helt sikkert igen OG nej hvor hyggeligt - det en dejlig dag.. held og lykke med den.
Lou87 skriver: Oki det var ærgeligt .. !Men hold øje med vestsjællands tråden, vi mødes helt sikkert igen OG nej hvor hyggeligt - det en dejlig dag.. held og lykke med den.
ja håber virkelig også det bliver en god dag .. hmm ja dersværre ville ellers gerne
Vi har jo skrevet lidt før ..
Men hvis du er interreseret i at skrive(evt. mødes en dag), så er jeg da frisk! ..
Har ganske vidst ikke hverken børn eller prøver.. Men er altidd frisk på nye veninder!
liwsmor skriver: ja håber virkelig også det bliver en god dag .. hmm ja dersværre ville ellers gerne
Vi finder højst sandsynligt en ny dag - så der må du endelig bare springe på Du er hjerteligt velkommen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128