nogen der frisk på en veninde ?:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

liwsmor

hejsa.. 

jeg flytte her til da min kæreste boede her, jeg kender ingen her, undtagen min kærestes venner, derfor jeg jeg gerne lærer nogen kende som har børn eller som prøver for børn og ikke kender min kæreste også. jeg åben overfor alle menneske.

jeg kunne godt tænke mig at mødes på cafe eller hjemme eller bare skrive, om vin og vejr;D. du/i må også gerne godt komme fra roskilde og den vej da det nemt med tog..

ville hører om der var nogen der var friske på mødes eller bare skrive/snakke

Med Venlig HIlsen

herfra... hav en skøn dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Charlotte Wberg

liwsmor skriver:

hejsa.. 

jeg flytte her til da min kæreste boede her, jeg kender ingen her, undtagen min kærestes venner, derfor jeg jeg gerne lærer nogen kende som har børn eller som prøver for børn og ikke kender min kæreste også. jeg åben overfor alle menneske.

jeg kunne godt tænke mig at mødes på cafe eller hjemme eller bare skrive, om vin og vejr;D. du/i må også gerne godt komme fra roskilde og den vej da det nemt med tog..

Med Venlig HIlsen

Du er velkommen til at hoppe med på slagelse-mødet den 10. april hvis du har lyst =)

Det er ikke kun Slagelse der deltager hehe og heller ikke altid i Slagelse det afholdes... sidst var det i Sorø... så det er lidt forskelligt...

Tråden findes også under Vestsjælland

Anmeld

16. marts 2011

MigSS

Jeg er frisk, hvis det er elsker café besøg, har dog ingen børn nu - er fra korsør

Anmeld

21. marts 2011

mth1987

liwsmor skriver:

hejsa.. 

Med Venlig HIlsen

Jeg bor i Sorø hvis det har interesse

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

mth1987 skriver:

Jeg bor i Sorø hvis det har interesse

uha, dejligt tæt på.. så ja det er jeg

Anmeld

21. marts 2011

mth1987

liwsmor skriver:

uha, dejligt tæt på.. så ja det er jeg

Hvor var det du bor?

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

mth1987 skriver:

Hvor var det du bor?

jeg bor i korsør endnu

Anmeld

21. marts 2011

mth1987

liwsmor skriver:

jeg bor i korsør endnu

Hvor skal du flytte hen

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

mth1987 skriver:

Hvor skal du flytte hen

vi skal flytte til københavn når vi få en lejlighed, men der går noget tid endnu

Anmeld

21. marts 2011

mth1987

liwsmor skriver:

vi skal flytte til københavn når vi få en lejlighed, men der går noget tid endnu

Nå okay min søster har en lækker lejlighed til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.