købes: Har I tilovers fra fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
591 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Mumto3

Har I fået noget plastikdims med på et fastelavnsris, eller købt en bøtte slik hvor bøtten lignede en tønde eller noget andet?

Jeg vil gerne købe (og betale porto) hvis der er nogen der har noget fastelavnsrelateret som de vil sælge, alt i plastisk, filt og lignende har interesse. Stort som småt!!!

Jeg er også interesseret i det hvor I bare tænker: det er der da ingen der gider have!

Håber på at høre fra nogen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Mumto3

Det er jo også fastelavn i morgen, så vil bare sige at jeg selvfølgelig gerne vil vente med at købe jeres fastelavnsting til EFTER fastelavn!

Anmeld

6. marts 2011

mariamiss6

Ikken fordi jeg har noget, men hvad søren skal du dog bruge det til?

Tja, jeg er bare nysgerrig

Anmeld

6. marts 2011

mariamiss6

Mumto3 skriver:

Det er jo også fastelavn i morgen, så vil bare sige at jeg selvfølgelig gerne vil vente med at købe jeres fastelavnsting til EFTER fastelavn!

Jeg citerer lige, så er jeg sikker på du ser det nemlig

Gider du citere mig hvis du svarer, bare så jeg husker at få stillet min nysgerrighed

Anmeld

6. marts 2011

Mumto3

Jamen jeg vil bare gerne have det til at pynte lidt op med til næste år. Vi har en hyggelig tradition med at børnene klæder sig ud om morgen og kommer med fastelavnsris og vækker os med fastelavnssang. Så har jeg pyntet morgenbord og vi får boller til morgenmad. Men jeg mangler lidt oppyntning. -og så var det at jeg tænkte på at det kunne jo godt være at der var nogen der ude, der havde et eller andet. Hvad som helst! Jeg er interesseret i alt der kan relateres til fastelavn

Anmeld

6. marts 2011

Mumto3

mariamiss6 skriver:

Jeg citerer lige, så er jeg sikker på du ser det nemlig

Gider du citere mig hvis du svarer, bare så jeg husker at få stillet min nysgerrighed

Arhg...nu glemte jeg at citere dig, derfor denne ektra kommentar

Anmeld

6. marts 2011

mariamiss6

Mumto3 skriver:

Jamen jeg vil bare gerne have det til at pynte lidt op med til næste år. Vi har en hyggelig tradition med at børnene klæder sig ud om morgen og kommer med fastelavnsris og vækker os med fastelavnssang. Så har jeg pyntet morgenbord og vi får boller til morgenmad. Men jeg mangler lidt oppyntning. -og så var det at jeg tænkte på at det kunne jo godt være at der var nogen der ude, der havde et eller andet. Hvad som helst! Jeg er interesseret i alt der kan relateres til fastelavn

Aaaaah, det lyder da også hyggeligt synes jeg

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Hvis jeg havde, så fik du det til portoens pris!

Men det eneste jeg har er de fastelavns-masker, som børnene selv har malet og pyntet henne i deres vuggestue og børnehave.
Og lige netop DÈT gives selvfølgelig ikke væk!  

Anmeld

13. marts 2011

BabyMus

God idé ellers. (:

Anmeld

13. marts 2011

Mumto3

JustAnotherName skriver:

Hvis jeg havde, så fik du det til portoens pris!

Men det eneste jeg har er de fastelavns-masker, som børnene selv har malet og pyntet henne i deres vuggestue og børnehave.
Og lige netop DÈT gives selvfølgelig ikke væk!  

Nej, det er klart! Det gemmer vi også selv.

i år klippede jeg nogle katte ud, og selvom jeg på ingen måde er kreativ, så var ungerne helt vilde med 'mors katte'. Men jeg ville gerne have lidt at stille frem. Kan huske fra min egen barndom at min mor havde sådan lidt småting hun havde samlet sammen gennem årene fra div. indkøbte fastelavnsris osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.