Mødre eller kommende mødre fra Albertslund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Jose og emils mor

Nej, det bliver jeg ikke. Var bare mere bekymret for at jeg skulle holde dig oppe over vandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Tennamor

Plejer at kunne klare det selv   men tak for omtanken..

Glostrup lyder forresten fint, der kører også bus næsten til døren..

Jeg har også været inde og kigge på fin fitness, de har vidst nogen meget relevante hold.. pilates mor/barn, efterfødsel og et mave/ryghold..

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Ja, og det er ikke så fancy med tv og lign. Men kan meget godt lide at det er fysioterapauter som hjælper en igang, så man ikke overanstrenger sig.

Jeg tror også at der er en pige fra Glostrup, som godt kunne tænke sig at komme med i svømmehallen.

Hvornår kunne du tænke dig at mødes og svømme?

Anmeld

8. marts 2011

Tennamor

Det er også kun fint at møde nye mennesker 

Jeg har fri hver fredag, hvis I andre har mulighed der.. Min anden sygedag svinger meget fra uge til uge..

Ellers må vi gøre det en eftermiddag eller weekend.. Jeg er forholdsvis åben for muligheder..

Anmeld

9. marts 2011

Jose og emils mor

jamen, hvad så med nu på fredag - så vi kommer igang?

Anmeld

9. marts 2011

Tennamor

Det kan vi godt sige, jeg har ingen planer der. Nogen bestemt tid der passer dig? Vil helst i løbet af formiddagen, men intet krav

Anmeld

9. marts 2011

Jose og emils mor

Det er fint med mig. Jeg skal lige tjekke med kæresten mht. bilen. Hvis han ikke skal bruge den, kan jeg komme forbi og hente dig

Anmeld

9. marts 2011

Tennamor

Det ville være super.. Så er jeg fri for den dumme bus.. Håber han kan undvære bilen

Smider lige min adresse og mobilnummer i en privat besked til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.