Hvad så piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Mikkelmusen

Er i friske?
Der sker sgu ikke så meget herinde for tiden...
Ja jeg er jo heller ikke selv for god til at kigge ind i øjeblikket, men det gør jeg altså nu :)

Hvad har i travlt med allesammen?
Jeg har jo egentlig ikke selv travlt med noget, men overskuddet har bare ikke været til det. Men det er så småt ved at vende tilbage. Der er igen sket en masse ting i mit liv, så har holdt mig lidt for mig selv et stykke tid.

Hovedårsagen til mit "fravær" må tilskrives familie-problemer. Ikke hjemme hos os selv, men hos min far. Men den må i få på et andet tidspunkt.

Men hvad laver i alle sammen? Hvor er i henne?

Christina (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Anja

Ja, jeg går jo bare hjemme på barsel - som altid :))

Jeg venter og venter på at baby melder sin ankomst, men der sker nok ikke noget før igangsættelsen på mandag. Går lidt rundt med dårlig samvittighed over, at jeg nok lige her og nu glæder mig mest til IKKE at være gravid mere end jeg når at glæde mig til baby, men mon ikke det ændre sig så snart baby er ude (L)

Jeg har Elias hjemme denne uge, hvilket er lidt hårdt, men nu er han også gået hen og blevet vildt snottet, så han har nok godt af nogle dage hjemme hos moar :)

I aften skal jeg ud at spise med en veninde, håber at maven/baby forholder sig i ro, for det bliver sidste gang jeg er ude at lufte ørerne alene i meget lang tid. Glæder mig :)

Så ikke så meget nyt fra denne front

Anja 39+1 - og ofte online, for jeg går jo "bare" hjemme :)

Anmeld

8. oktober 2008

Susan1978

ja jeg lever jo på mit arbejde.. :S

så aftenerne herhjemme er lidt hellige, når vi begge er hjemme og hvis Jannik er til sport eller round table så sidder jeg nok foran computeren. ;)

Men selv går jeg til spinning 2 gange om ugen, så det går der også tid med. og det er jo godt brugt. :P

Men ellers går det jo faktisk meget godt, for første gang i snart 7 dage har Emil sovet næsten igennem igen i nat, kun været vågen 1 gang hvor han var tilfreds med sutten.. jubiiii håber det fortsætter.

Jeg håber du er ved godt mod og det er rart du er tilbage ved tasterne.

Susan som altså skal arbejde... :-o

Anmeld

8. oktober 2008

Loggidut

jeg sortere vores kontor...og kan ikke finde hoved eller hale i det....skal man gemme gamle forskudsopgørelser fra skat? er det ikke nok hvis man har den rigtige årsopgørelse?

Anmeld

8. oktober 2008

Anja

Loggidut skriver:

jeg sortere vores kontor...og kan ikke finde hoved eller hale i det....skal man gemme gamle forskudsopgørelser fra skat? er det ikke nok hvis man har den rigtige årsopgørelse?

Tror nok, at man principelt skal gemme dem 5 år tilbage ... men aner det ikke. Vi har det meste på eboks efterhånden. Og ja, så er det manden der er økonomi- og papirnusser -minister her i huset :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.