Bleer til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Lou87

Dk_lady skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.

Hehe.. nej, slet ikke.. Det er såmænd bare fordi at vi har fået anbefalet fra flere, at bleerne fra Aldi er de bedste og der skal vi ud i morgen. Og så kan vi godt li` at være forberedte.  

Okay
Det ikk fordi jeg skal "jokke" i noget..
Men tror bare det er dumt og købe for meget ind når man ikk ved hva baby man får  -  bleer er ikk billige jo
Og tjah, jeg sys dem fra fakta er bedst når man når til Midi str.
Men det er jo også alt efter hvilken baby man får nogengange

Det er en gåde med de bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Laura.

Lou87 skriver:

Okay
Det ikk fordi jeg skal "jokke" i noget..
Men tror bare det er dumt og købe for meget ind når man ikk ved hva baby man får  -  bleer er ikk billige jo
Og tjah, jeg sys dem fra fakta er bedst når man når til Midi str.
Men det er jo også alt efter hvilken baby man får nogengange

Det er en gåde med de bebser

Jamen jeg kan sagtens følge dig.  Tror jeg vil følge dit råd og se tiden an.. For som du siger, så ved man ikke hvilke baby man får.. og det havde jeg jo heller ikke lige tænkt på..  

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Dk_lady skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.

Hehe.. nej, slet ikke.. Det er såmænd bare fordi at vi har fået anbefalet fra flere, at bleerne fra Aldi er de bedste og der skal vi ud i morgen. Og så kan vi godt li` at være forberedte.  

Jeg sværger også til Aldis bleer, men til begge mine tøser var jeg nødt til at bruge Libero den første måneds tid, fordi Vibelle simpelt hen ikke sad ordentligt i den helt lille størrelse.

Husk iøvrigt at du skal bruge den størst mulige ble, dvs. hvis du har en baby der vejer 7 kg og de hedder 5-9 og 7-11, så brug den sidste. Der sker væsentligt færre uheld på den måde (brug selvfølgelig pakken færdig, men lad være med at købe nye i den  lille størrelse.

Det var noget jeg fik at vide af Libero i tidernes morgen da jeg skrev til dem og brokkede mig over at de var ikke holdte ordentligt tæt. Vi har fulgt rådet siden, og selvom der selvfølgeligt stadig kommer bleer, der er rendt over, så er det ret sjældent.

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Dk_lady skriver:

Jamen jeg kan sagtens følge dig.  Tror jeg vil følge dit råd og se tiden an.. For som du siger, så ved man ikke hvilke baby man får.. og det havde jeg jo heller ikke lige tænkt på..  

Blot et råd - dem kan man aldrig få nok af som "ny" mor..
Jeg bliver af og til også stadig overrasket med råd selvom min pige er 7 mdr nu

Nej det er det - gode råd er fint, men ikk altid behjælpelige hvis man får en anden slags baby

Anmeld

6. marts 2011

Laura.

Skouboe skriver:

Jeg sværger også til Aldis bleer, men til begge mine tøser var jeg nødt til at bruge Libero den første måneds tid, fordi Vibelle simpelt hen ikke sad ordentligt i den helt lille størrelse.

Husk iøvrigt at du skal bruge den størst mulige ble, dvs. hvis du har en baby der vejer 7 kg og de hedder 5-9 og 7-11, så brug den sidste. Der sker væsentligt færre uheld på den måde (brug selvfølgelig pakken færdig, men lad være med at købe nye i den  lille størrelse.

Det var noget jeg fik at vide af Libero i tidernes morgen da jeg skrev til dem og brokkede mig over at de var ikke holdte ordentligt tæt. Vi har fulgt rådet siden, og selvom der selvfølgeligt stadig kommer bleer, der er rendt over, så er det ret sjældent.

Et super råd - mange tak for det.

Anmeld

6. marts 2011

Laura.

Lou87 skriver:

Nej det er det - gode råd er fint, men ikk altid behjælpelige hvis man får en anden slags baby

Nej, det synes jeg ikke, og folk herinde er så venlige til at hjælpe. Men man kan også stadig lære noget af andres erfaringer, og få gode fif selvom man har en lille på 7 eller 11 mdr. fx..

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Dk_lady skriver:

Nej, det synes jeg ikke, og folk herinde er så venlige til at hjælpe. Men man kan også stadig lære noget af andres erfaringer, og få gode fif selvom man har en lille på 7 eller 11 mdr. fx..

Kan man helt sikkert .. og ja der er mange søde piger herinde

Håber du finder ud af ble-mekkaet

Sov godt

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Lou87 skriver:

Ja, man får masser af gode råd som kommende og ny mor. Tricket er at tage dem man selv føler man kan bruge og smide resten væk.

Hvis jeg skal give dig 1 godt råd, du bør følge, så er det at lytte til din egen mavefornemmelse og stole på dine evner som mor. Du og din mand er dem der kender jeres barn bedst, og derfor også dem der bedst kan træffe de valg, der er de rigtige for lige netop jeres barn.

Og det er iøvrigt også jer der skal leve med de valg i træffer, så det er vigtigt at vælge, hvad I har det godt med

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Skouboe skriver:

Ja, man får masser af gode råd som kommende og ny mor. Tricket er at tage dem man selv føler man kan bruge og smide resten væk.

Hvis jeg skal give dig 1 godt råd, du bør følge, så er det at lytte til din egen mavefornemmelse og stole på dine evner som mor. Du og din mand er dem der kender jeres barn bedst, og derfor også dem der bedst kan træffe de valg, der er de rigtige for lige netop jeres barn.

Og det er iøvrigt også jer der skal leve med de valg i træffer, så det er vigtigt at vælge, hvad I har det godt med

Netop dette har jeg heldigvis lært, selv råd fra min egen mor og svigermor "overhører" jeg faktisk nu hvis jeg ikk føler det rigtigt..
Men det tog mig lige lidt tid i starten og "følge min egen vej"..
Men alt er jo nyt og en start, sååå.

Men tak for de søde ord - kan kun være enig

Anmeld

6. marts 2011

Laura.

Lou87 skriver:

Kan man helt sikkert .. og ja der er mange søde piger herinde

Håber du finder ud af ble-mekkaet

Sov godt

Mange tak og i lige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.