Bleer til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Laura.

De vokser jo hurtigt de små.. Mit spørgsmål er, hvor mange bleer man skal "nøjes" med at have til nyfødte ? De må hedder 3-6 kg ? Hvad er jeres erfaring ?

Vi skal nemlig ud og købe en masse bleer i morgen, men vi er lidt i tvivl om hvor meget vi skal købe ind?

Pfh. Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

MorTilMalene

vi brugte kun 2 eller 3 pakker.. og vi havde nogle tilbage..

Anmeld

5. marts 2011

lucas<3

Dk_lady skriver:

De vokser jo hurtigt de små.. Mit spørgsmål er, hvor mange bleer man skal "nøjes" med at have til nyfødte ? De må hedder 3-6 kg ? Hvad er jeres erfaring ?

Vi skal nemlig ud og købe en masse bleer i morgen, men vi er lidt i tvivl om hvor meget vi skal købe ind?

Pfh. Tak for hjælpen

jeg tror jeg købte 4 pakker bleer. a de små pakker.

Anmeld

5. marts 2011

Laura.

MorTilMalene skriver:

vi brugte kun 2 eller 3 pakker.. og vi havde nogle tilbage..

Okay.. det siger jo bare lidt om hvor hurtigt de egentlig vokser.  Men mange tak for dit svar.

Anmeld

5. marts 2011

Laura.

luppe-laban skriver:

jeg tror jeg købte 4 pakker bleer. a de små pakker.

Og du havde stadig nogen tilbage ?

Jeg har nemlig en del newborn bleer nu, efter de gratis babypakker fra div. steder fra, og min søster mente nemlig at det var nok.. derfor jeg må spørge herinde.. Men tak for dit svar.

Anmeld

5. marts 2011

lucas<3

Dk_lady skriver:

Og du havde stadig nogen tilbage ?

Jeg har nemlig en del newborn bleer nu, efter de gratis babypakker fra div. steder fra, og min søster mente nemlig at det var nok.. derfor jeg må spørge herinde.. Men tak for dit svar.

altså jeg havde lidt over  1 ½ pak tilbage.

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Vi bruger Vibelle, og brugte dem i et par mdr. og en pakke holdte ca. 14 dage

Anmeld

6. marts 2011

Mka

Hej.

Vi bruger libero newborn, hedder også nr 1 4-6 kg. Vi kom hjem fra hospitalet søndag aften og har brugt lidt over en pakke.

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Dk_lady skriver:

Pfh. Tak for hjælpen

Kommer jo an på hvilken str baby du får

Vi brugte feks Libero Pre-born det første stykke tid, fordi newborn var for store.. Såå..
Umiddelbart ville jeg råde til kun og købe en pakke newborn og vente og se Det jo altså ikk fordi i er lukket af for omverdenen og i ikke kan komme ud og handle når i får den lille hihi

Anmeld

6. marts 2011

Laura.

Lou87 skriver:

Kommer jo an på hvilken str baby du får

Vi brugte feks Libero Pre-born det første stykke tid, fordi newborn var for store.. Såå..
Umiddelbart ville jeg råde til kun og købe en pakke newborn og vente og se Det jo altså ikk fordi i er lukket af for omverdenen og i ikke kan komme ud og handle når i får den lille hihi

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.

Hehe.. nej, slet ikke.. Det er såmænd bare fordi at vi har fået anbefalet fra flere, at bleerne fra Aldi er de bedste og der skal vi ud i morgen. Og så kan vi godt li` at være forberedte.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.