Så kom hun...med en forskrækkelse og blå blink.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Pia.

Puha sikke en grim oplevelse - men hvor er det dejligt at læse at det hele endte som det skulle og sikke en lille smuk pige I har fået jer der...

Mange tak for din fødselsberetning og billede af jeres smukke lille pige...

TILLYKKE...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

tazz

Sikke en forskrækkelse! Der burde laves en lov som forbyder børn, at blive født på dramatiske måder

Anmeld

5. marts 2011

Fru Nielsen

Sikke en omgang.... Moderkageløsning er nogen fanden har skabt i vrede!

Dejligt i er kommet glade og lykkelige ud på den anden side, og kæmpe stort tillykke med jeres lille pige.....

Hvor er hun skøn!

Knus

Anmeld

5. marts 2011

Ayasmor

Et tillykke herinde skal i bestemt også have..   Og Emily er bare så lækker en lille pige. Godt nok længe siden jeg har været så bange, som i de timer fra jeg fik beskeden om styrtblødning og 112 til du skrev at hun var født og at i havde det så godt.. Er så glad for at det endte godt Glæder mig til at se jer imorgen

Knus

Anmeld

5. marts 2011

Ayasmor

Forresten.... hils lige daddy og sig at han da er smækker lækker med den fine hospitals hue på..

Anmeld

5. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Hold da op fedt af læse også Mega tillykke med Lillepigen....

Henriette

Anmeld

5. marts 2011

K.Rehder

Tak for alle jeres søde hilsner, det varmer

Hvor er det skønt at denne side eksisterer, så man kan dele sine historier

Anmeld

6. marts 2011

Mi

Hvor er hun da bare dejlig den lille prinsesse.

Anmeld

6. marts 2011

Pena

Tillykke med hende.

Høhø nu er der vist ikke nogen der tør tage i ikea for at starte fødslen Men dejligt at det trods alt gik godt.

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Stort tillykke med lillepigen, på trods af den voldsomme start

Sørg for at få talt forløbet godt igennem, selvom du egentligt føler du har det okay med det.

Jeg fik AKS med min første og troede faktisk at jeg var ovre det, indtil jeg skulle have PKS med nummer 2 (pga. UK). Så kom alle de følelser jeg havde gemt af vejen i forbindelse med AKS'et og jeg fandt ud af hvor hektisk det egentligt havde været og hvor stærkt det var gået. Jeg opdagede at jeg faktisk manglede dele af fødslen, selvom jeg ikke følte det sådan. Det var en grim fornemmelse at sidde med og det fyldte faktisk en del af min fødsel nummer 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.