Lisbeth Pedersen skriver:ivfmarie skriver:
Hej og velkommen...
Ja, vil du ha sjov - så er det bestemt her.. Men vi kan altså (tro det eller ej) også være alvorlige og seriøse :)
Marie - der kan huske at Cilas havde menigitis - hvordan går det?
Ah hvor jeg klokker rundt i det, men jeg lærer det forhåbentlig. Det var ikke med vilje at jeg sendte den to gange...
Jo tak det går fint med Cilas, han blev sat i behandling i rette tid, vi kan selvfølgelig ikke se om han har nogle men efter det, men den tar vi når den tid kommer.
Hans storesøster havde meningitis da hun var 4½ hun har idag problemer med hukommelse i forbindelse med matematik og dansk, men om det bare er en form for ordblindhed eller det er meningitisten der har forårsaget det ja det er jo ikke til at sige.
Cilas er ikke så hurtig til at lære at sidde, trille og kravle som de andre andre af mine børn har været men de 10 dage vi var på sygehuset, kan nemt have sat ham en måned tilbage udviklingsmæssigt, så min ikke han er lige som han skal være, han er smadder dejlig, ja alstå lige bortset fra om natten hvor han stadig ynder at vække sin mor 5-6 gange, det er rene ulovligheder, men jeg tilgiver ham hver morgen.
For dælen jeg har ikke tid til dette der er jo X-faktor..
god weekend...
Lisbeth
Anmeld