NU må jeg hellere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

mor til en del

melde mig under fanen.
Je3g har længe kigget/læst med på Netbaby til trods for at jeg egentlig hører til i Augugst, men i er nu lange de sjoveste/hyggeligste at læse med hos.
Jeg kender Tynen og MarieE fra mavemøder, så derfor interessen.

Men altså jeg hedder Lisbeth rundede de 40 sidste sommer, og fødte mit 8. barn den 2. august, det kunne jo lige så godt have været i juli :).
Jeg er gift med Tommy som er far til de 6 yngste, Clara 10, Lucas 8, Marc 6, Oscar 4. Isac 2, og Cilas ½.
Paw 18 er lige flyttet hjemmefra, og Rosa 16 går på efterskole, så i hverdagen er der kun 6 børn.
Hveranden weekend kommer Jacob 13, Tommys søn, Jacob har jeg kendt siden han var 3 mdr. så han er næsten også min.

Jeg håber at jeg kan få lov at være med i gruppen, ikke at jeg er den mest aktive, der er ligsom noget andet der tager meget af min tid, men man skal jo også have lidt tid for sig selv, og den kunne jeg godt bruge hos jer....

Knus fra Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

jammen velkommen da...vi må have mødt hinanden på nb så...for jeg holdt til under aug dajeg var gravid...jeg flyttede så rum fordi Tif kom 4 uger for tidligt...

men du er da velkommen, der er altid mere plads...især med den her kvikke server baby har!

og tak for de varme ord...vi elsker sgu også hinanden, og det skinner vist godt igennem!

stort velkomstknus fra sloggi....som kan se vi åbenbart har stor tiltrækningskraft!:P

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

melde mig under fanen.
Je3g har længe kigget/læst med på Netbaby til trods for at jeg egentlig hører til i Augugst, men i er nu lange de sjoveste/hyggeligste at læse med hos.

Men altså jeg hedder Lisbeth rundede de 40 sidste sommer, og fødte mit 8. barn den 2. august, det kunne jo lige så godt have været i juli :).
Jeg er gift med Tommy som er far til de 6 yngste, Clara 10, Lucas 8, Marc 6, Oscar 4. Isac 2, og Cilas ½.
Paw 18 er lige flyttet hjemmefra, og Rosa 16 går på efterskole, så i hverdagen er der kun 6 børn.
Hveranden weekend kommer Jacob 13, Tommys søn, Jacob har jeg kendt siden han var 3 mdr. så han er næsten også min.

Har du en søster som hedder Louise?
;)

Jeg håber at jeg kan få lov at være med i gruppen, ikke at jeg er den mest aktive, der er ligsom noget andet der tager meget af min tid, men man skal jo også have lidt tid for sig selv, og den kunne jeg godt bruge hos jer....

Knus fra Lisbeth.

Anmeld

22. februar 2008

mor til en del

[
;)

Nej, ikke jeg ved af, har en dejlig lillesøster, som hedder Kaja.:)

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

[
;)

Nej, ikke jeg ved af, har en dejlig lillesøster, som hedder Kaja.:)

He he, kender bare en Louise, som har en søster med MANGE børn.
Der er da gang i hytten, hva!

Jeg synes ski jeg har nok at se til med bare 2 (TO) små!

Hatten af for dig.
Og velkommen til.
Hvor bor du?

Anmeld

22. februar 2008

mor til en del

Jeg bor imellem Skive og Viborg lange ude på landet, vi har et lille nedlagt landbrug, hvor eneste besætning er 3 katte.
Ungerne plager for en hund ind imellem, men dælme om jeg gider skulle passe den også, næh du jeg holder mig til børnene, der ved jeg hvad jeg har med at gøre:;)

Det er altså ikke slemt at have mange børn, det gælder bare og at prioritere rigtigt.

Jeg har alle børnene hjemme, altså på nær de to som går i skole, og selvfølgelig er der nok at se til, men de har jo hinanden, og leger godt på kryds og tværs.

Så vågnede Cilas, nok for nu..

Lisbeth

Anmeld

22. februar 2008

Grynt

Hej Lisbeth Og velkommen til. :) Godt at du fandt os. Dejligt at se at man ikke er den eneste mor født i 60'erne ;) Syntes da at du er for sej med alle de unger ;) Jeg har selv 4 stk i alderen 19 år til 7 måneder. KH Tina/Grynt og Freja

Anmeld

22. februar 2008

Ny mor

Lisbeth Pedersen skriver:

melde mig under fanen.

Knus fra Lisbeth.

Hej Lisbeth

Hjertelig velkommen til vores super dejlige MG - wauuu, 8 børn - dit heldige asen :D:D

knus Birgitte med 2 unger (Julius 06 & Marius 07)

Anmeld

22. februar 2008

ivfmarie

Hej og velkommen...

Ja, vil du ha sjov - så er det bestemt her.. Men vi kan altså (tro det eller ej) også være alvorlige og seriøse :)

Marie - der kan huske at Cilas havde menigitis - hvordan går det?

Anmeld

22. februar 2008

Tut

Velkommen til :D

Altid dejligt med nye ansigter - selvom du jo ikke er helt ny :D

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.