36+6 (Uh i morgen er det 37+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

AnneP

Sofia skriver:

Så nærmer jeg mig med hastige skridt 37+0... og jeg har sat mig for at føde i morgen!!! Gad vide om det sker!!! Det kunne være dejligt. Jeg har så meget vand i kroppen, og ser frem at føde og se hvad der gemmer sig i maven! Jeg føler mig stor som en hval - gad vide om jeg overhovedet kan blive større. For to uger siden blev babyen også skønnet til 2800-2900 gram, så det er en stor "lille" basse, der gerne snart må komme ud Ellers er det jo bare så dejligt at solen skinner i dag og fuglene synger, marts er en super dejlig forårsmåned, så nu glæder jeg mig bare til at se hvilken martsdag (eller gyyyyys aprildag) der bliver min babys fødselsdag

Håber I har en dejlig weekend alle sammen.

Hvor er det bare en skøn hule du "render" rundt med!!

Men kan nu godt forstå du glæder dig til du får mini i armene!!

Håber du til trods for ex vand mm har det godt, her i det startende forår

Store kram fra Anne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

otlitrom

Hvor er du flot! Den væske du siger du gemmer på kan ikke ses. Men du kan med sikkerhed føle det selv, for det er ret ubehageligt!

Jeg synes din mave er smuk og sidder lige foran!

Hvor bliver det spændende.. Tænk at du allerede er så langt. Snart kommer guldet ud. Bliver spændende at se, hvad maven gemmer på!

med den mave kan det kun blive et smukt barn!

Anmeld

7. marts 2011

Pallemor

Sofia skriver:

Så nærmer jeg mig med hastige skridt 37+0... og jeg har sat mig for at føde i morgen!!! Gad vide om det sker!!! Det kunne være dejligt. Jeg har så meget vand i kroppen, og ser frem at føde og se hvad der gemmer sig i maven! Jeg føler mig stor som en hval - gad vide om jeg overhovedet kan blive større. For to uger siden blev babyen også skønnet til 2800-2900 gram, så det er en stor "lille" basse, der gerne snart må komme ud Ellers er det jo bare så dejligt at solen skinner i dag og fuglene synger, marts er en super dejlig forårsmåned, så nu glæder jeg mig bare til at se hvilken martsdag (eller gyyyyys aprildag) der bliver min babys fødselsdag

Håber I har en dejlig weekend alle sammen.

Det da godt nok også en fin babyhule du har ja, vi har ikke lagt i mellem vores terminer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.