Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nærmer jeg mig med hastige skridt 37+0... og jeg har sat mig for at føde i morgen!!! Gad vide om det sker!!! Det kunne være dejligt. Jeg har så meget vand i kroppen, og ser frem at føde og se hvad der gemmer sig i maven! Jeg føler mig stor som en hval - gad vide om jeg overhovedet kan blive større. For to uger siden blev babyen også skønnet til 2800-2900 gram, så det er en stor "lille" basse, der gerne snart må komme ud Ellers er det jo bare så dejligt at solen skinner i dag og fuglene synger, marts er en super dejlig forårsmåned, så nu glæder jeg mig bare til at se hvilken martsdag (eller gyyyyys aprildag) der bliver min babys fødselsdag
Håber I har en dejlig weekend alle sammen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er bare så fin og slet ikke hverken for stor eller lille, men hel perfekt. Jeg glæder mig sådan til at se hvilken lille guldklump du efterhånden har ruget på ret længe og forhåbentligt kigger h*n snart ud.
- og det der vand i kroppen, hvis det er der skjuler du det altså ret godt!
Mette. skriver: Du er bare så fin og slet ikke hverken for stor eller lille, men hel perfekt. Jeg glæder mig sådan til at se hvilken lille guldklump du efterhånden har ruget på ret længe og forhåbentligt kigger h*n snart ud. - og det der vand i kroppen, hvis det er der skjuler du det altså ret godt!
Tak søde Mette Jeg kan roligt garantere at der er masser af vand i kroppen Jeg kan overhovedet ikke være i nogle sko, kun akkurat glemme mig ned i mine gummistøvler!
Men du skjuler det godt så, for fin ser du ud. Om ikke andet er der ikke mange uger inden du igen kan komme i dine normale sko.
Hvor er du fin. Bliver spændende med den forestående fødsel, men bliv nu ikke skuffet, såfremt du går over tid. Jeg fødte først, da jeg var 42+2
kender godt følelsen jeg føler mig også stor og klodset og synes bare gerne han må komme ud nu. frygter godt nok først han kommer 42+ men det kan man jo ikke selv bestemme desværre jeg er 38+5
håber for dig babyen snart kommer
Baagøe skriver: Hvor er du fin. Bliver spændende med den forestående fødsel, men bliv nu ikke skuffet, såfremt du går over tid. Jeg fødte først, da jeg var 42+2
Mange tak - ja jeg har forberedt mig på at jeg måske først føder 10. april... ihh der er lang tid til
muss1990 skriver: kender godt følelsen jeg føler mig også stor og klodset og synes bare gerne han må komme ud nu. frygter godt nok først han kommer 42+ men det kan man jo ikke selv bestemme desværre jeg er 38+5 håber for dig babyen snart kommer
Tak - jeg sender lige en masse vestøv til dig, du er jo trods alt foran mig i køen
Sofia skriver: Mange tak - ja jeg har forberedt mig på at jeg måske først føder 10. april... ihh der er lang tid til
Ja, man er ikke særlig tålmodig
Sofia skriver: Tak - jeg sender lige en masse vestøv til dig, du er jo trods alt foran mig i køen
jo tak får vidst brug for det og sender også vestøv til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128