Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
der skal som minimum medfølge 2 controller og 2 nunchuck stik + et mario spil.
Skriv hvad du kan tilbyde samt din pris.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_sabina skriver: Jeg har en wii som vi ikke rigtig bruger. Der er to controllere, 1 nunchuck (eller hvad det nu hedder).Vi har spillene wii play, wii sport, wii hunting challange + gevær og wii trivial.Kunne det have interesse?
Jeg har en wii som vi ikke rigtig bruger. Der er to controllere, 1 nunchuck (eller hvad det nu hedder).Vi har spillene wii play, wii sport, wii hunting challange + gevær og wii trivial.Kunne det have interesse?
Hva ska du ha for trivial spillet?
mamax3 skriver: Hva ska du ha for trivial spillet?
mor_sabina skriver: Jeg vil kun sælge samlet, for trivial spillet er det eneste vi spiller. Men manden og jeg snakkede bare lige om at hvis dn kunne sælges gjorde vi det. Så vil ikke ende med at stå med wii og intet trivial spil
Jeg vil kun sælge samlet, for trivial spillet er det eneste vi spiller. Men manden og jeg snakkede bare lige om at hvis dn kunne sælges gjorde vi det. Så vil ikke ende med at stå med wii og intet trivial spil
Bare i Orden...
Hej mor_sabina. Tak for tilbuddet men det er ikke helt det jeg søger, så det har ikke rigtig nogen interesse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128