baby og panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Diana...

Diana... skriver:

Samme her. Det var så en overlæge på børneafdelingen i herning der fortalte os at det måtte man altså gerne hvis man kende den præcise mængde. 

Hov kan så sige han var 10 måneder første gang han fik det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

MaliksMor

Malik har fået panodil, men det var pga. mellemøresbetændelse. og en smule efter han var blevet vac, pga af høj feber. Men, det fik han kun fordi lægen sagde vi skulle gi' ham det...

Anmeld

5. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, vi har givet pandodil flere gange. Det har været, hvis de har haft høj feber og de skulle have ldit "ro". Men jeg ville aldrig give en der var så lille uden, at have snakket med lægen først

Anmeld

5. marts 2011

Kindfed

Det er sådan et spørgsmål, jeg har lidt svært ved at forstå, du stiller herinde til - godt nok erfarne mødre - men lægmænd. At andre har gjort det, er ikke ensbetydende med, at man godt kan gøre det. Følg altid anvisningen på pakningerne, det er det, de er der for. Ellers ring til barnet læge og spørg. Særligt med et tilfælde som Panodil, som er et meget undervurderet stykke meget virksomt medicin, ikke et ufarligt vidundermiddel.

Anmeld

5. marts 2011

lollandpigen

Har givet alle mine 3 børn ( da de var under 2 år ) flydende panodil og for den sag skyld også panodil stikpiller som min læge anbefaler til spædbørn. Jeg har dog kun gjort det efter at jeg har snakket med læge der har sagt de ter okay... ikke noget jeg bare gør...

Anmeld

5. marts 2011

L.J.L

ja vi har givet Lauritz flydende panodil flere gange fra han var spæd, efter aftale med lægen første gang han fik det.

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

I forbindelse med at lægen har sagt god for det...  

Anmeld

5. marts 2011

SHERO

Jeg har givet min søn panodil stikpiller flere gange efter han er blevet et år, Han har lidt rigtig meget af røde øre med høj feber (har det også nu) så fik af vide af læge den var en god idé at give ham panodil når han har over 39 i feber, for at undgå feberkramper og fordi han er rigtig utilpas... Så jeg ringer ikke til læge mere, når han har over 39 og ikke kan finde ro så får han... Plejer at tage til læge hvis han har feber mere end 1½ døgn, og har endnu ikke fået andet behandling end panodil til ham..

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Vil generelt ikke give medicin der ikke anbefales til lillemandens alder. Ikke uden først at rådføre mig med læge, og internet.

(Ja, stoler ikke blankt på læger efter diverse episoder)

Anmeld

5. marts 2011

Fam. Madsen

ja marcus på 2,9 år har fået da han var baby men det var i samråd med lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.