baby og panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har i givet jeres spødbørn flydene panodil selv om der står fra 2 år på pakken??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.647 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Anonym trådstarter

hej piger vil gerne vide om i synes det er ok at give spædørn ca mellem 4-6 mdr lidt flydene panodil hvis de har smerter eller feber??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

muzen

mikkel er 2,3 år og han har kun en gang fået pencelin og det  var ved at han skulle have dræn i øret.

jeg går ikke selv ind for piller så, han skal have meget ondt før at jeg ville komme det i ham.

jeg tager heller ikke selv piller hvis jeg har en smule hovedepine.

så jeg har svaret nej.

hvorfor skal din barn have det, hvad er der galt med h*n?

Anmeld

5. marts 2011

maria_wlt

Ja Tristan fik det da han havde høj feber pga tænder, og da han havde mellemøresbetændelse. 

Giver det så lidt som mulig, men hvis behøvet er der så får han det.

(Lægen har godkendt det)

Anmeld

5. marts 2011

Betteisen

Har svaret blankt, da det kommer an på, hvad der er galt med poden. Ville nok lige rådføre mig med lægen først og når det så er sagt ville jeg aldrig vælge det flydende panodil med en stikpille i stedet for

Anmeld

5. marts 2011

marhemor

Jeg ville ALDRIG give nogle former for medicin til sådan en størrelse uden først at have rådført mig med lægen!!

Anmeld

5. marts 2011

Laulund87

Vi bruger stikpiller, men kun ved feber eller hun har meget ondt. 4-6 måneder er lidt tidligt, men der sker ikke noget ved det.

Anmeld

5. marts 2011

Anonym trådstarter

hun har feber og kan ikke sove jeg kan se på hende at hun har ondt et sted har ikke giver hende noget har faktisk aldrig brugt nogen former for smertestillende til mine børn det er derfor jeg spørger har også en datter på 2år

Anmeld

5. marts 2011

Clisolka

marhemor skriver:

Jeg ville ALDRIG give nogle former for medicin til sådan en størrelse uden først at have rådført mig med lægen!!

Mener det samme!

Jeg skal ikke give min 4 mrd. gammel baby noget uden at have lægen med på råd...

Anmeld

5. marts 2011

Diana...

maria_wt skriver:

Ja Tristan fik det da han havde høj feber pga tænder, og da han havde mellemøresbetændelse. 

Giver det så lidt som mulig, men hvis behøvet er der så får han det.

(Lægen har godkendt det)

Samme her. Det var så en overlæge på børneafdelingen i herning der fortalte os at det måtte man altså gerne hvis man kende den præcise mængde. 

Anmeld

5. marts 2011

DLM

ring og spørg lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.