Så blev det min tur til at nå den længe ventede termins dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Karina84

piadas skriver:

Hæhæ, jeg kan ikke lade være med at smile lidt af jer to, Maria og Karina!!

I lyder akkurat lige som Multebær og jeg for tre uger siden! Og vi fik sgu en baby ud af det, så mon ikke I også gør?!

Men derfor skal I da lige have et læs vestøv alligevel, så I slipper for at gå så lang tid over, som vi gjorde!

HEP HEP HEP!!

Haha ja du har ret, vi lyder vist efterhånden ret meget som jer, hold op i var også desperate

Søde jdm Lone gav mig en dato for samtale om igangsættelse og det hjælper da lidt på at man kan se en ende på det på den måde...

Tak for dine seje heppepiger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Karina84

Mka skriver:

Kom så udddd med de små babyer  Kan godt forstå at i er så utålmodige, for det var jeg godt nok også. Man vil jo se hvad det er, man går og gemmer inde i sin fine mave..

Vi er nok bare et godt hold der skal/skulle gå over tid..

hilsen en som 10 dage over tid  Men altså selvom det er svært så nyd den sidste tid alene.

Ja der er godt nok mange der går over tid... Det må være fordi vi laver sådan nogen super gode baby huler til dem, de har slet ikke lyst til at forlade vores dejlige maver

Takker for dine tanker

Anmeld

5. marts 2011

Karina84

Sabina92 skriver:

i er sleeet ikke alene, har termin imorgen og min tålmodighed er bare nul... kooooom ud

Masser af vestøv til dig også   puuuuust

Håber din bebs er bedre til at høre efter hvad mor siger end vores er

Anmeld

5. marts 2011

Karina84

AnneBJ skriver:

Ja når I fik dem Pia... så får ALLE! For det var dælme da desperation så det battede til sidst... 

Maria og Karina - jeg sender masser af vestøv Jeres vej, men husk venligst at returner igen!! 

Tak Anne  

Puuuuuster også vestøv afsted til dig    

Anmeld

7. marts 2011

Multebær

piadas skriver:

Hæhæ, jeg kan ikke lade være med at smile lidt af jer to, Maria og Karina!!

I lyder akkurat lige som Multebær og jeg for tre uger siden! Og vi fik sgu en baby ud af det, så mon ikke I også gør?!

Men derfor skal I da lige have et læs vestøv alligevel, så I slipper for at gå så lang tid over, som vi gjorde!

HEP HEP HEP!!

hehehehehehe jeg kan heller ikke lade være at sidde og grine en lille bitte smule for i lyder fuldstændig som Pia og jeg for 3 uger siden. Jeg føler virkelig med jer!!! 

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige for at trøste eller som godt råd andet end hold ud piger. Nøj hvor kan jeg huske hvor fuldstændig vanvittigt irriterende det var at vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.