JA jeg tror vi 2 er ved at være de mest UTÅLMODIGE kvinder i DK!...
Jeg er jo 10+1 i dag, kan dog glæde mig over at dagen er booket op med familiebesøg (da jeg selv har fødselsdag i dag
) Så tiden vil ikke være så lang i dag
Men altså jeg er sgu ved at miste modet lidt med om jeg overhovedet "selv" kommer til at føde ham, men at jeg istedet skal sættes igang, så lige nu er næst skæring for mig den 10. da jeg da skal til JDM igen.
Men jeg har lige som dig haft tiltagende plukveer og synes også min murren i maven har taget til i styrke, men altså ikke noget der gør ONDT!..... Tror også lidt det kommer af at jeg måske laver nogle ting som jeg ikke burde
Fx. at bære for mange kg vare hjem i går, støvsuge etc. men for fanden altså! Kan de ikke bare tage at komme ud?????

Undskyld jeg brokker mig i dit indlæg, men vi 2 er bare SÅ meget i samme båd
Jeg håber vi begge føder meget snart, indenfor de nærmeste dage!! 

GI OS VORES GULDKLUMPER - NU!!!! Noah er fuldstændig ligeglad med at hotellet officielt lukkede i går, så jeg tror snart han skal have kaldenavnet BZ'eren!......
Måske man skulle prøve at sluge en gang tåregas???
kram til dig fra mig, jeg håber du kommer igennem dagen uden for meget utålmodighed og at dine plukveer mv. tager til og bliver til gode solide veer!! (hehe det er ikke hver dag man må ønske andre smerter, men liiige de her smerter er ok at ønske andre
)
Anmeld