Så blev det min tur til at nå den længe ventede termins dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Karina84

Puha endelig nåede vi til d.5 marts og 40+0 - men stadig ingen baby

Var ellers lige ved at tro at jeg skulle være en af de heldige der faktisk føder på deres termins dato... Havde en masse plukveer og murren i mavsen især i går aftes, og jeg prøvede også at ta tid på dem. 3-4 af dem kom med samme mellemrum, men så gik tiden lidt op og lidt ned og til sidst faldte jeg i søvn... Vågnede et par gange ved at det gjorde lidt ondt for neden og så var det ellers den sædvanlige elendige søvn som jeg har haft de sidste 3 mdr

Øv hvor er det frustrerende af man ikke ved hvornår der sker noget og hvordan det skal føles altså!! Vil bare ha ham ud nuuuuuuuuuuuuuuu! Vi er bare så klar og vi kan bare ikke vente længere på at møde vores lille bassemand

Nå det var en lille opdatering fra mig, som ellers ikke er så god til at skrive herinde, håber i får en dejlig weekend og at der snart er nogle flere bebser på vej til os dejlige tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Sofia

Tillykke med at du er nået til terminsdatoen - i det mindste VED du så at den lille mand kommer ud til jer indenfor de næste to uger. Men jeg forstår virkelig godt du er utålmodig!!! Det er jeg også allerede selvom jeg har 3 uger til termin og vil bare gerne føde nu!!

Jeg sender en bunke vestøv afsted mod dig!

Knus

Anmeld

5. marts 2011

Karina84

Sofia skriver:

Tillykke med at du er nået til terminsdatoen - i det mindste VED du så at den lille mand kommer ud til jer indenfor de næste to uger. Men jeg forstår virkelig godt du er utålmodig!!! Det er jeg også allerede selvom jeg har 3 uger til termin og vil bare gerne føde nu!!

Jeg sender en bunke vestøv afsted mod dig!

Knus

Takker  Ja min JDM kunne også berolige mig med at hvis ikke der skete noget inden d.12 skulle jeg ringe og aftale nærmere omkring igangsættelse og senest d.18 havde jeg ham i armene, så det er da til at se en ende på nu...

Meeeeen tror og håber virkelig ikke der kommer til at gå så mange dage før jeg skal føde

Pøj pøj og lidt vestøv til dig også

Anmeld

5. marts 2011

Maria-s

JA jeg tror vi 2 er ved at være de mest UTÅLMODIGE kvinder i DK!... Jeg er jo 10+1 i dag, kan dog glæde mig over at dagen er booket op med familiebesøg (da jeg selv har fødselsdag i dag ) Så tiden vil ikke være så lang i dag Men altså jeg er sgu ved at miste modet lidt med om jeg overhovedet "selv" kommer til at føde ham, men at jeg istedet skal sættes igang, så lige nu er næst skæring for mig den 10. da jeg da skal til JDM igen.

Men jeg har lige som dig haft tiltagende plukveer og synes også min murren i maven har taget til i styrke, men altså ikke noget der gør ONDT!..... Tror også lidt det kommer af at jeg måske laver nogle ting som jeg ikke burde Fx. at bære for mange kg vare hjem i går, støvsuge etc. men for fanden altså! Kan de ikke bare tage at komme ud?????

Undskyld jeg brokker mig i dit indlæg, men vi 2 er bare SÅ meget i samme båd Jeg håber vi begge føder meget snart, indenfor de nærmeste dage!!   GI OS VORES GULDKLUMPER - NU!!!! Noah er fuldstændig ligeglad med at hotellet officielt lukkede i går, så jeg tror snart han skal have kaldenavnet BZ'eren!...... Måske man skulle prøve at sluge en gang tåregas???

kram til dig fra mig, jeg håber du kommer igennem dagen uden for meget utålmodighed og at dine plukveer mv. tager til og bliver til gode solide veer!! (hehe det er ikke hver dag man må ønske andre smerter, men liiige de her smerter er ok at ønske andre )

Anmeld

5. marts 2011

piadas

Hæhæ, jeg kan ikke lade være med at smile lidt af jer to, Maria og Karina!!

I lyder akkurat lige som Multebær og jeg for tre uger siden! Og vi fik sgu en baby ud af det, så mon ikke I også gør?!

Men derfor skal I da lige have et læs vestøv alligevel, så I slipper for at gå så lang tid over, som vi gjorde!

HEP HEP HEP!!

Anmeld

5. marts 2011

Mka

Kom så udddd med de små babyer  Kan godt forstå at i er så utålmodige, for det var jeg godt nok også. Man vil jo se hvad det er, man går og gemmer inde i sin fine mave..

Vi er nok bare et godt hold der skal/skulle gå over tid..

hilsen en som 10 dage over tid  Men altså selvom det er svært så nyd den sidste tid alene.

Anmeld

5. marts 2011

Maria-s

piadas skriver:

I lyder akkurat lige som Multebær og jeg for tre uger siden! Og vi fik sgu en baby ud af det, så mon ikke I også gør?!

Men derfor skal I da lige have et læs vestøv alligevel, så I slipper for at gå så lang tid over, som vi gjorde!

HEP HEP HEP!!

Hihi ja man kan vist godt trække lidt sammenligninger der

Læste lige i et indlæg at der blev skrevet at den gennemsnitlige tid for førstegangsfødende er 40+4, så TIRSDAG til mig og ONSDAG til Karina men så heller ikke én dag mere! Vel Karina??!

Anmeld

5. marts 2011

Sabina92

i er sleeet ikke alene, har termin imorgen og min tålmodighed er bare nul... kooooom ud

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

HEP HEP HEP!!

Ja når I fik dem Pia... så får ALLE! For det var dælme da desperation så det battede til sidst... 

Maria og Karina - jeg sender masser af vestøv Jeres vej, men husk venligst at returner igen!! 

Anmeld

5. marts 2011

Karina84

Maria-s skriver:

JA jeg tror vi 2 er ved at være de mest UTÅLMODIGE kvinder i DK!... Jeg er jo 10+1 i dag, kan dog glæde mig over at dagen er booket op med familiebesøg (da jeg selv har fødselsdag i dag ) Så tiden vil ikke være så lang i dag Men altså jeg er sgu ved at miste modet lidt med om jeg overhovedet "selv" kommer til at føde ham, men at jeg istedet skal sættes igang, så lige nu er næst skæring for mig den 10. da jeg da skal til JDM igen.

Men jeg har lige som dig haft tiltagende plukveer og synes også min murren i maven har taget til i styrke, men altså ikke noget der gør ONDT!..... Tror også lidt det kommer af at jeg måske laver nogle ting som jeg ikke burde Fx. at bære for mange kg vare hjem i går, støvsuge etc. men for fanden altså! Kan de ikke bare tage at komme ud?????

Undskyld jeg brokker mig i dit indlæg, men vi 2 er bare SÅ meget i samme båd Jeg håber vi begge føder meget snart, indenfor de nærmeste dage!!   GI OS VORES GULDKLUMPER - NU!!!! Noah er fuldstændig ligeglad med at hotellet officielt lukkede i går, så jeg tror snart han skal have kaldenavnet BZ'eren!...... Måske man skulle prøve at sluge en gang tåregas???

kram til dig fra mig, jeg håber du kommer igennem dagen uden for meget utålmodighed og at dine plukveer mv. tager til og bliver til gode solide veer!! (hehe det er ikke hver dag man må ønske andre smerter, men liiige de her smerter er ok at ønske andre )

STORT tillykke med fødselsdagen Maria  Håber du har haft en dejlig dag og har fået tankerne lidt væk fra den her venten.
Tja det ser (desværre) ud til at du får lov til at have den dag helt for dig selv - stadig ingen baby her...

Ja tålmodighed det er ikke noget vi kender til lige i tiden, suuuuk! Men det er dejligt man ikke er alene og kan rase lidt ud herinde, så det ikke kun går ud over manden som efterhånden også er ved at være lidt utålmodig.

Min jdm sagde at 5 dage over tid, var det normale for en 1.gangs fødende, men satser på at du har hørt det rigtige og onsdag - jamen det passer mig fint  

Her er det stadig bare plukveer og mens. smerter sådan fordelt over hele dagen og nogen gange en 3-4 stykker der er regelmæssige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.