Jeg er så F**KING træt af det nu!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Tut

Noah har lige haft et af sine hosteanfald som jeg har skrevet om tidligere, og efterhånden mange gange.

Han har haft det siden midten af Juni, så da det er snart 4 mdr.

Jeg ringede til vagtlægen og forklarede ham vores historie, og sagde at nu måtte de simpelthen gøre noget.

Han sagde at vi kunne komme ud med ham til lægevagten, og så kunne han lytte på ham... Men for fanden der har vi været ude 5-6 gange inden for de sidste snart 4 mdr. og de lytter bare på ham og siger "han fejler ikke noget", og sender os hjem. Vi har også været på gentofte hospitalt børneafdeling 4 gange til forskellige undersøgelser, og 4 forskellige lægers meninger.

Jeg er nået så langt nu at jeg overvejer at tage til vagtlægen, og sige at jeg nægte at forlade hospitalet før de indlægger os!

Kan jeg tillade mig det???

Jeg er efterhånden så frustreret nu!

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ja syntes sku du skal banke i bordet nu. Det kan bare ikke passe. Der må jo altså være noget galt for kan jo ikke passe han skal hoste sådan og nu må de sku spænde remmen og finde ud af hvad det er.

Føler med jer det er helt sikkert for det er sku ikke rart at se sit barn sådan så det syntes jeg bare du skal gøre. Så tut på med bissen og bank i bordet. For han er jo ved at være noget tynd og det kan jo ikke passe.

(H) Joan som siger go for it

Anmeld

7. oktober 2008

Loggidut

hmmm, tut...den der vejrtrækning...og hosten, hvordan er den?

har du lagt øret mod hans bryst, og lyttet godt efter?

er du sikker på der ikke er noget astmatisk bronkitis?

Anmeld

7. oktober 2008

Astrid P

Ahr, for pokker, Tut... Det er simpelthen for lang tid at I er blevet holdt hen! Det kan da ikke være meningen at sådan et lille barn skal hoste så længe...

Anmeld

8. oktober 2008

Susan1978

jeg tror altså også det er noget astmatisk bronkitis.. jeg tror du skal ta til en rigtig børnelæge, som også tjekker ham for noget allergi.

Emil har jo AB og hoster bare der er det mindste på tværs.. selv snot udgør en masse hoste.

så han får maske med AB medicin og det tager det altså.

Susan som håber i får svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.