Søger: badedragt str. lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
463 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Imnotte

Jeg søger en sød badedragt til min lille pige - så skriv, hvis der er nogen der har én til salg...

Hvad str. bruger de når de må begynde at komme i svømmehal? - det er den str. jeg efterlyser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

tinasmor

vi brugte ikke badedragt før hun var meget ældre. I starten købte vi bare de der badeblebukser som de SKAL have på (købes f.eks i svømmehalen)Jeg tror vi startede til babysvømning da hun var omkring 3 måneder. Hvis de har problmer med ørene anbefaler de ikke man går i svømmehallen.

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

Imnotte skriver:

Jeg søger en sød badedragt til min lille pige - så skriv, hvis der er nogen der har én til salg...

Hvad str. bruger de når de må begynde at komme i svømmehal? - det er den str. jeg efterlyser

jeg vil HELT klart råde dig til at købe et par badebukser i stedet for Det er upraktisk med en badedragt når de er så små

Jeg ved vi har en et sted, men den er pakket væk... Jeg kan godt finde den hvis du er interesseret, men det kræver en tur på loftet

Ellers tror jeg de kan fåes forholdvis billigt i babybutikkerne for tiden

Anmeld

4. marts 2011

Imnotte

Ok, tak for svar - det havde jeg ikke lige tænkt på (altså at det er alt for besværligt)

Anmeld

5. marts 2011

JustAnotherName

Jeg har et par små ble-badebukser til pige, størrelse 62. Meget fine!
Dem må du købe for 30 + porto, hvis det var noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2011

nvm

hvor i landet er du fra?

for ellers er der mødrehjælpen og der er både badebukser og dragter i str små til 5 kr

Anmeld

5. marts 2011

jibsib

Hvis du overvejer en badedragt fra Name It er de små i str. vores pige på 2 mdr. har en str. 2-4 mdr og den er næsten for lille nu.

Men syntes en badedragt eller bukser er super ovenpå bleen så sidder den lidt bedre.. Pt har de ophørsudsalg på nogle badebukser, super søde til 25,00 kr. i Odder hvor jeg bor tæt på. Hvis det er skal jeg derind en af de første dage i næste uge og kan evt. købe nogle med til dig, de har også badedragter som er stærkt nedsat i forskellige str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.