CelinasMoarh skriver:
Den var også rigtig svær , havde egentlig besluttet mig for at beholde det.. Har altid sagt jeg aldrig ville få en abort , men kæresten ville så ikke.. Men havde det faktisk helt fint med det , lige indtil tankerne kom /: Men nej tror ikke han kan overtales 
Jeg vil bare sige at det var flot du respekterede hans ønske. Det skal jo helst være et ønskebarn for jer begge. Men derfor kan man jo sagtens have det svært med det bagefter. Jeg tror ikke rigtig mænd kan sætte sig ind i de følelser, for de gennemgår det ikke på egen krop...hverken fysisk eller psykisk. Og det er jo ganske forståeligt.
Uanset hvad, så synes jeg du skal tale med ham om, hvilke følelser du tumler rundt med lige nu. Jeg tror det vil hjælpe dig meget at få dine følelser og tanker ud på en eller anden måde.
Selvfølgelig kan han nok ikke overtales til et barn mere lige nu, men i er 2 i et forhold, og det er bare ikke noget du skal tumle rundt med alene.
Selvom han siger at han gerne vil vente et par år, så er det jo ikke sikkert, der kommer til at gå et par år. Mænd kan jo ligesom os kvinder skifte mening lige pludselig 

Anmeld