En til , men ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Carina1977

CelinasMoarh skriver:

Der skal så lige siges at jeg faktisk havde det helt fint med aborten på daværende tidspunkt.. 

Man kan også have det fint med det lige i situationen, men så kan følelserne sagtens dukke op flere måneder efter. Jeg tror da bestemt heller ikke du har fortrudt, for det var jo gennemtænkt. Men følelser er bare noget indviklet noget engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Bellinda89

Carina1977 skriver:

Åhh jeg kan sagtens forstå, hvad du føler

Det må heller ikke have været en nem beslutning for dig. Tror du ikke at dit ønske om at få et barn mere nu, måske også bunder i at du fik den abort? Jeg har nemlig før hørt om nogen, der brændende ønskede sig et barn nogle måneder efter en abort.

Hmm jamen hvis i skulle vente et par år mere, så skulle du enten stoppe midt i uddannelsen, eller du skulle vente med uddannelse, og bare arbejde indtil da. Og så derefter påbegynde uddannelse.

Jeg personligt ville nok tænke ligesom dig....at det ville være godt at få nummer 2 om et lille års tid. Så er der jo et par år imellem dem, hvilket jeg synes må være skønt.

Tror du ikke han kan overtales?  nej måske nok ikke, når nu i valgte den abort. Føler virkelig med dig....det må have været en meget svær beslutning for dig.

Den var også rigtig svær , havde egentlig besluttet mig for at beholde det.. Har altid sagt jeg aldrig ville få en abort , men kæresten ville så ikke.. Men havde det faktisk helt fint med det , lige indtil tankerne kom /: Men nej tror ikke han kan overtales

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

CelinasMoarh skriver:

Den var også rigtig svær , havde egentlig besluttet mig for at beholde det.. Har altid sagt jeg aldrig ville få en abort , men kæresten ville så ikke.. Men havde det faktisk helt fint med det , lige indtil tankerne kom /: Men nej tror ikke han kan overtales

Jeg vil bare sige at det var flot du respekterede hans ønske. Det skal jo helst være et ønskebarn for jer begge. Men derfor kan man jo sagtens have det svært med det bagefter. Jeg tror ikke rigtig mænd kan sætte sig ind i de følelser, for de gennemgår det ikke på egen krop...hverken fysisk eller psykisk. Og det er jo ganske forståeligt.

Uanset hvad, så synes jeg du skal tale med ham om, hvilke følelser du tumler rundt med lige nu. Jeg tror det vil hjælpe dig meget at få dine følelser og tanker ud på en eller anden måde.

Selvfølgelig kan han nok ikke overtales til et barn mere lige nu, men i er 2 i et forhold, og det er bare ikke noget du skal tumle rundt med alene.

Selvom han siger at han gerne vil vente et par år, så er det jo ikke sikkert, der kommer til at gå et par år. Mænd kan jo ligesom os kvinder skifte mening lige pludselig

Anmeld

4. marts 2011

Darling<3

victoria2008 skriver:

Efter min mening skal der ikke være meget mere end 3-4 år imellem, ellers har de sgu ikke noget ud af hinanden, så er det som at få to enebørn

Jeg vil lige sige at min bror er 7 år yngre end mig, og vi har haft meget glæde af hinanden hele livet, og nu hvor jeg er flyttet langt væk, snakker vi sammen hver dag

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg vil lige sige at min bror er 7 år yngre end mig, og vi har haft meget glæde af hinanden hele livet, og nu hvor jeg er flyttet langt væk, snakker vi sammen hver dag

Jeg har også en bror som er 7 år yngre end mig, og det har ikke været det bedste... Vi har ikke haft meget med hinanden at gøre, jeg snakker dog meget med hans kæreste

Anmeld

4. marts 2011

Darling<3

victoria2008 skriver:

Jeg har også en bror som er 7 år yngre end mig, og det har ikke været det bedste... Vi har ikke haft meget med hinanden at gøre, jeg snakker dog meget med hans kæreste

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde god kontaknt med min lille Benjafis

Ville godt have at han var bare 2 år ældre, så kunne han jo komme med i byen

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde god kontaknt med min lille Benjafis

Ville godt have at han var bare 2 år ældre, så kunne han jo komme med i byen

Men jeg ved ikke hvad det er... Vores kemi er nok bare ikke så god, det er jo ikke fordi vi ikke kan snakke sammen, det er bare ikke så tit det sker...

Anmeld

4. marts 2011

Hvem?

CelinasMoarh skriver:

Årrrrrrrrrrrrrh , jeg længes efter at være gravid..!! Vil så gerne have en lille en mere.. Men er ikke begyndt uddannelse endnu , og min datter er snart 14 måneder... Tør ikke at spørger kæresten om hvad han siger til at vi får en lille en mere... Men ihhhh , jeg tænker bare ikke på andet.. Det kunne være såå dejligt at have 2 små , med den aldersforskel der så blir imellem dem.. Savner virkelig at være gravid......

Kender det al for godt, jeg var total skruk, da min førstefødte var 2 mdr, heldigvis var manden med på ideen om en mere og den dag har vi to drenge fra 2010, med kun 11 mdrs mellemrum 

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

SanneBoe skriver:

Kender det al for godt, jeg var total skruk, da min førstefødte var 2 mdr, heldigvis var manden med på ideen om en mere og den dag har vi to drenge fra 2010, med kun 11 mdrs mellemrum 

Heldige dig Har også tænkt mig at snakke med min kæreste om ide'en imorgen Så kryds lige fingre for mig

Anmeld

4. marts 2011

Hvem?

CelinasMoarh skriver:

Heldige dig Har også tænkt mig at snakke med min kæreste om ide'en imorgen Så kryds lige fingre for mig

Det er da hvert fald med at få snakket med ham om det, sæt nu har siger ja

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.