CelinasMoarh skriver:
Min uddannelse kommer netop til at tage laaaang tid , og når jeg først er gået i gang med den , vil jeg helst ikke stoppe igen , før jeg er færdig. Derfor brænder jeg virkelig for at få en lille en mere nu..!! Men min kæreste har lagt kortene på bordet , at han bare ikke vil før om nogle år /: Var gravid i dec 2010 , men fik en abort ): Fordi han bare ikke ville.. og nu tænker jeg på det hele tiden.. og tror faktisk det ville lette en stor byrde hvis jeg blev gravid igen.. Har lidt svært ved at forklarer hvad det egentlig er jeg føler..
Åhh jeg kan sagtens forstå, hvad du føler 
Det må heller ikke have været en nem beslutning for dig. Tror du ikke at dit ønske om at få et barn mere nu, måske også bunder i at du fik den abort? Jeg har nemlig før hørt om nogen, der brændende ønskede sig et barn nogle måneder efter en abort.
Hmm jamen hvis i skulle vente et par år mere, så skulle du enten stoppe midt i uddannelsen, eller du skulle vente med uddannelse, og bare arbejde indtil da. Og så derefter påbegynde uddannelse.
Jeg personligt ville nok tænke ligesom dig....at det ville være godt at få nummer 2 om et lille års tid. Så er der jo et par år imellem dem, hvilket jeg synes må være skønt.
Tror du ikke han kan overtales?
nej måske nok ikke, når nu i valgte den abort. Føler virkelig med dig....det må have været en meget svær beslutning for dig.
Anmeld