En til , men ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.679 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Bellinda89

Årrrrrrrrrrrrrh , jeg længes efter at være gravid..!! Vil så gerne have en lille en mere.. Men er ikke begyndt uddannelse endnu , og min datter er snart 14 måneder... Tør ikke at spørger kæresten om hvad han siger til at vi får en lille en mere... Men ihhhh , jeg tænker bare ikke på andet.. Det kunne være såå dejligt at have 2 små , med den aldersforskel der så blir imellem dem.. Savner virkelig at være gravid......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

afrobabies

CelinasMoarh skriver:

Årrrrrrrrrrrrrh , jeg længes efter at være gravid..!! Vil så gerne have en lille en mere.. Men er ikke begyndt uddannelse endnu , og min datter er snart 14 måneder... Tør ikke at spørger kæresten om hvad han siger til at vi får en lille en mere... Men ihhhh , jeg tænker bare ikke på andet.. Det kunne være såå dejligt at have 2 små , med den aldersforskel der så blir imellem dem.. Savner virkelig at være gravid......

Min datter er 2½ når min den næste kommer, og det var helt planlagt, fordi jeg ikke synes der skal være for langt imellem dem, men i skal selvfølgelig være enige om det, ellers bliver der ballade

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

victoria2008 skriver:

Min datter er 2½ når min den næste kommer, og det var helt planlagt, fordi jeg ikke synes der skal være for langt imellem dem, men i skal selvfølgelig være enige om det, ellers bliver der ballade

Ja , men ved hvad svaret bliver , hvis jeg først bringer det på banen. Så derfor har jeg bare sparet mig for at spøger ham. Så der må ventes nogle år endnu , hvis det står til ham ): Øv bøv.. 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

CelinasMoarh skriver:

Ja , men ved hvad svaret bliver , hvis jeg først bringer det på banen. Så derfor har jeg bare sparet mig for at spøger ham. Så der må ventes nogle år endnu , hvis det står til ham ): Øv bøv.. 

Efter min mening skal der ikke være meget mere end 3-4 år imellem, ellers har de sgu ikke noget ud af hinanden, så er det som at få to enebørn

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

CelinasMoarh skriver:

Jeg synes da du skal snakke med ham om det. Nu ved jeg ikke hvor lang tid din uddannelse tager, men hvis det er en der tager mange år, vil aldersforskellen på jeres børn jo også blive stor derved. Så det handler måske også om at blive enige om, om der skal være lille eller stor aldersforskel. Så snak da med ham...det kan jo være han også selv går med de samme tanker

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

Carina1977 skriver:

Jeg synes da du skal snakke med ham om det. Nu ved jeg ikke hvor lang tid din uddannelse tager, men hvis det er en der tager mange år, vil aldersforskellen på jeres børn jo også blive stor derved. Så det handler måske også om at blive enige om, om der skal være lille eller stor aldersforskel. Så snak da med ham...det kan jo være han også selv går med de samme tanker

Min uddannelse kommer netop til at tage laaaang tid , og når jeg først er gået i gang med den , vil jeg helst ikke stoppe igen , før jeg er færdig. Derfor brænder jeg virkelig for at få en lille en mere nu..!! Men min kæreste har lagt kortene på bordet , at han bare ikke vil før om nogle år /: Var gravid i dec 2010 , men fik en abort ): Fordi han bare ikke ville.. og nu tænker jeg på det hele tiden.. og tror faktisk det ville lette en stor byrde hvis jeg blev gravid igen.. Har lidt svært ved at forklarer hvad det egentlig er jeg føler.. 

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

victoria2008 skriver:

Efter min mening skal der ikke være meget mere end 3-4 år imellem, ellers har de sgu ikke noget ud af hinanden, så er det som at få to enebørn

Ja jeg synes også at 3-4 år er alt for lang tid at vente til at blive få en lille mere

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

CelinasMoarh skriver:

Min uddannelse kommer netop til at tage laaaang tid , og når jeg først er gået i gang med den , vil jeg helst ikke stoppe igen , før jeg er færdig. Derfor brænder jeg virkelig for at få en lille en mere nu..!! Men min kæreste har lagt kortene på bordet , at han bare ikke vil før om nogle år /: Var gravid i dec 2010 , men fik en abort ): Fordi han bare ikke ville.. og nu tænker jeg på det hele tiden.. og tror faktisk det ville lette en stor byrde hvis jeg blev gravid igen.. Har lidt svært ved at forklarer hvad det egentlig er jeg føler.. 

Der skal så lige siges at jeg faktisk havde det helt fint med aborten på daværende tidspunkt.. 

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

CelinasMoarh skriver:

Åhh jeg kan sagtens forstå, hvad du føler

Det må heller ikke have været en nem beslutning for dig. Tror du ikke at dit ønske om at få et barn mere nu, måske også bunder i at du fik den abort? Jeg har nemlig før hørt om nogen, der brændende ønskede sig et barn nogle måneder efter en abort.

Hmm jamen hvis i skulle vente et par år mere, så skulle du enten stoppe midt i uddannelsen, eller du skulle vente med uddannelse, og bare arbejde indtil da. Og så derefter påbegynde uddannelse.

Jeg personligt ville nok tænke ligesom dig....at det ville være godt at få nummer 2 om et lille års tid. Så er der jo et par år imellem dem, hvilket jeg synes må være skønt.

Tror du ikke han kan overtales?  nej måske nok ikke, når nu i valgte den abort. Føler virkelig med dig....det må have været en meget svær beslutning for dig.

Anmeld

4. marts 2011

nathja

min datter var 9 måneder da jeg blev gravid for anden gang.. vi havde haft snakket om en lille bebs mere, men at det gik så stærk var vi ikke helt forberedte på, og når de først er lavet så er der en grund til det..

har selv får foretaget 2 aborter en for 14 år siden og en i juni 09, den første var fordi jeg ikke havde et godt forhold og var bange for min daværende kæreste og anden gang var baby død i maven..

jeg blev så hurtigt gravid igen efter det og jeg er så glad for at det ikke er længere imellem mine unger end 18 måneder for selvom jeg har en af hver har de utrolig stor glæde af hinanden..

så snak med manden om hvor godt det ville være.. 1 for din helings skyld(ovenpå aborten altså), 2 fordi alderforskellen ville være helt super, find selv flere...

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.