albert bliver 6 mdr idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Alberts/

Mette88 skriver:

Okay.. det vil jeg også prøve.. idag har jeg lavet kartoffelmos til Malou, med gulerødder i og torskerogn, det så ikke ud som om hun kunne lide det.. Syntes der er meget hun ikke kan li..

krtoffel og gulerrod har en sjov koncistens mange børn er ikke så glad for det, her får albert sovs på siin kartoffelmos så æder han det, men brokoli kan han ikke fordrage(; men ellers er han betemt ikke kræsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Alberts/

Mette88 skriver:

Okay.. det vil jeg også prøve.. idag har jeg lavet kartoffelmos til Malou, med gulerødder i og torskerogn, det så ikke ud som om hun kunne lide det.. Syntes der er meget hun ikke kan li..

men hov blender, pisker eller moser du kartoflerne? for det giver vidt forsellige smag albert vil kun have det når det er pisket luftigt

Anmeld

4. marts 2011

MetteMTH

Alberts/ skriver:

men hov blender, pisker eller moser du kartoflerne? for det giver vidt forsellige smag albert vil kun have det når det er pisket luftigt

Ja, jeg bruger en stav blender..

Anmeld

4. marts 2011

MetteMTH

Alberts/ skriver:

krtoffel og gulerrod har en sjov koncistens mange børn er ikke så glad for det, her får albert sovs på siin kartoffelmos så æder han det, men brokoli kan han ikke fordrage(; men ellers er han betemt ikke kræsen

Kommer også fedt stof i, og mme.. Men kartoffeler er jo også lidt bitre..

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Ja, jeg bruger en stav blender..

prøv at piske det så giver det en lækker smag med stavblender får det en lidt fesen smag(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.