albert bliver 6 mdr idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Alberts/

min lille dreng som jo så ikk er så lille alligevel bliver 6 mdr idag puha kan slet ikk følge med han er jo bare min lille bitte dreng
tiden flyver afsted og han kan nye ting konstant,

han har sovet igennem siden han var 2 dage.
og albert er en dreng som tisser KONSTANT altså dvs tit og han skal skiftes med det samme! mener han selv ogs om NATTEN! det var så 7 gange i nat, puha hele min nat går snart med ble skift

han er aktiv kontant og jeg mener konstant også når han sover.., han roder rundt og ligger ALDRIG stille. så der er fest i det lille hjem

albert satte sig selv op for 2 dage tiden, klokken 19:30 og der havde han sovet i en time og pludselig larmede han, og gik ind og vupti haha mor jeg kan bare sidde selv. å sengen blev sinket ned

han trillede fra mave til ryg som 10 ugers g fra ryg til mave som 16 ugers, han kan gå ved hjælp af mors hænder(; og kan komme i kravle stilling(:

han spiser 3 dl pr grød måltid. grådige lille fyr

han er desværre godt syg her på sin halv års dag. og hans astma er frygtelig idag. stakels lille albert

albert er nu 70 cm og vejer 7260 gram(:

og billeder skal i da også have

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Marie1

Ej hvor er han skøn..

Ja, min "lille" piger er så også 6 måneder i dag. Det er simpelthen ufatteligt for mig at tiden er gået så stærkt. Og giver dig helt ret i at der bare sker så meget nyt hele tiden - det er vildt som de udvikler sig.

Min datter er også en grovæder - spiser 2 gange grød daglig og en gang kartoffelmos med masser af grøntsager og fra i dag af også kød. I dag har hun så også spist lidt bondebrød med leverpostej og det ELSKEDE hun. Synes det går alt for stærkt..

Hun måler kun 68,5 cm men vejer så 10,3 kg..

Anmeld

4. marts 2011

Ayasmor

Tiden flyver bare afsted når man først har fået dem i armene.. Sikke en lille charmetrold han er..

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Marie1 skriver:

Ej hvor er han skøn..

Ja, min "lille" piger er så også 6 måneder i dag. Det er simpelthen ufatteligt for mig at tiden er gået så stærkt. Og giver dig helt ret i at der bare sker så meget nyt hele tiden - det er vildt som de udvikler sig.

Min datter er også en grovæder - spiser 2 gange grød daglig og en gang kartoffelmos med masser af grøntsager og fra i dag af også kød. I dag har hun så også spist lidt bondebrød med leverpostej og det ELSKEDE hun. Synes det går alt for stærkt..

sikke en dejlig trold(; lidt sejt de begge bliver 6 mdr idag(;

albert spiser 2 gange grød og en gng alm mad, plus en gang frugt. og 1 gang hjemme lavet yugurt(staves?) og så lidt rugprøds hapser eller frugt stykker(: men hader sin flaske så spiser ikke meget mælk mere

tillykke med din trold også(;

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Ayasmor skriver:

Tiden flyver bare afsted når man først har fået dem i armene.. Sikke en lille charmetrold han er..

ja aner ike hvor tiden bliver af, på en måde føler jeg  at jeg altid har haft ham og altid har kendt ham, og på den anden side føler jeg lige jeg har fået ham(:

men ja en charmetrold det er ham(;

Anmeld

4. marts 2011

MetteMTH

Ja min datter bliver også 6 måneder idag.. Kan se din dreng, kan sidde selv det kan min datter ikke..

Anmeld

4. marts 2011

Ayasmor

Alberts/ skriver:

ja aner ike hvor tiden bliver af, på en måde føler jeg  at jeg altid har haft ham og altid har kendt ham, og på den anden side føler jeg lige jeg har fået ham(:

men ja en charmetrold det er ham(;

Jeg tror jeg ved lige præcis hvad det er du mener. Min datter blev 2 år i slutningen af december.. og det er først nu jeg har forstået hvad det er min mor snakker om når hun år efter år står med tårer i øjnene og fortæller mig at det jo var igår hun fødte mig.. hehe..

Han ligner ihvertfald en der nok skal sørge for at det ikke går stille for sig i det lille hjem

Anmeld

4. marts 2011

MetteMTH

Marie1 skriver:

Ej hvor er han skøn..

Rugbrød med leverpostej?? Tror min datter ville kløjs for hårdt i det.. 

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Mette88 skriver:

Ja min datter bliver også 6 måneder idag.. Kan se din dreng, kan sidde selv det kan min datter ikke..

tillykke med din pige(;

børn er så forskellige(; albert har altid været langt fremme(; det kommer når det kommer(:

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Ayasmor skriver:

Jeg tror jeg ved lige præcis hvad det er du mener. Min datter blev 2 år i slutningen af december.. og det er først nu jeg har forstået hvad det er min mor snakker om når hun år efter år står med tårer i øjnene og fortæller mig at det jo var igår hun fødte mig.. hehe..

Han ligner ihvertfald en der nok skal sørge for at det ikke går stille for sig i det lille hjem

forstår dig og din mor hihi(:

ja han råber griner hviner og hopper og danser triller og møver sig frem, der er fart over feltet her(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.