Babyhulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

CA

Hej Anne! Dejlig mave med dejlige smil

Jeg glæder mig helt vildt til at se dig på onsdag! Så fedt du orker at tage med! Dejligt at du har det godt og ikke er ved at gå til af utålmodighed! Det ku nogen af os vist have lært lidt af...

Mht til sygehuset, så r det jo svært på forhånd at planlægge, da man jo ikke ved hvordan man har det bagefter. Vi blev de 2 dage vi måtte og selvom alt var fint og vi havde lyst til at komme hjem, var det også dejligt at være der. Maden blev lavet til os, vi skulle ikke tænke på vasketøj, og hjælpen og skulderklappet fra de fantastiske jordemødre var lige udenfor døren. Vi nød det! Og så var det bare dejligt at komme hjem bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

piadas

Dejlig mave, Anne!

Nyd den RIGTIG meget inden den bliver til løsthængende hud, der ALDRIG bliver som du husker den!

Det er dejligt, at du stadig har tålmodigheden i behold, så lad nu være med at føde før onsdag! Men på den anden side har jeg næsten helt ondt af Sofia og dig, at I er de eneste uden små bebser på onsdag - I bliver nok helt kulrede og vil bare hjem og føde med det samme efter vores baby-slabberas-møde!! Nej, spøg til side - det er dejligt, at I er trods alt er to!

Anmeld

7. marts 2011

L-Mortil3

Den er jo bare SÅ fin den mavse!!!

Her på 5. dagen for lillebrors ankomst kunne jeg virkelig godt bruge min hihi, om ikke andet bare lige til en enkelt times søvn

Det er mærkeligt du stadig har den fine mavse, vi havde trodsalt termin lige op af hinanden

Men FLOT er den! Værn nu om den hihi

Anmeld

7. marts 2011

DK

Hvor er din mave fin! Så stor og rund! Jeg glæder mig sådan til at se den og dig på onsdag!

Mht amning, så tror jeg det er vigtigt at man gør som man selv føler er rigtigt mht. hvor ofte og stillinger barnet ligger i osv. Det eneste reelle tip jeg vil give er at det er SÅ vigtigt at barnet har hele munden HELT åben over brystvorten. Underlæben skal være foldet ned og overlæben foldet op for at barnet har rigtig fat. Barnet må altså ikke sutte med spidse læber, for så kan det ikke stimulere brystet nok til at mælken kommer ud, og dine brystvorter bliver rigtig slidte (=av av av) Jeg kan give en demo på Bimmeren på onsdag hvis du vil se!

Ihh jeg GLÆDER mig til fb og billeder! Det bliver så spændende!

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Tusind tak alle sammen! Hvor er I søde!

Til alle dem jeg skal se onsdag; jeg glæææder mig!! Og Ditte, jeg vil gerne se en demo, for det lyder nemlig som et voldgodt fif!

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

Hej søde Anne

Hvor er det bare en fin fin fin mave du har  

Ang amningen så har jeg fået hjælp begge gange enten kan mine børn bare ikke finde ud af at forme mine bryster ellers har jeg bare ikke fået den rigtige hjælp ellers os er jeg en spade til det he he Men jeg har brugt suttebrikker begge gange. 

Jeg har også bare ville hjem begge gange og er også taget hjem dagen efter begge gange men har så været indlagt på børneafdelingen med dem begge lige efter og DER var jeg bare super glad for at være, det er altså bare rart at får lidt hjælp fra nogen. 

Jeg synes man får slappet lidt mere af end der hjemme for der man jo alene. 

Og hvor er det sødt af din mand at han vil være med til det HELE det er sgu da dejligt med sådan en mand, men ja det kan godt være hans arbejde blive lidt trætte af han skal smutte hele tiden he he. 

Kram Diana der GLÆDER sig til onsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.