Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billede 1+2+3 Besafe graviditetssele. Brugt ca 4 måneder. Fin stand, original kasse medfølger 200kr
Billede 4+5+6 Loftlampe evt. til sofa- eller spisebord. Sort stof og "stativet er børstet stål. Fejler intet!! 200kr
Billede 7+8 Lille standerlampe som passer til den anden lampe. skærmen er sort stof og "stativet" er børstet stål. Fejler intet!!! 200kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den sorte loftlampe er skøn, vil jeg bare lige sige
Har selv en ^^
Josesmor skriver: Billede 1+2 Puslepude farven natur/strib fra babysam. Kun brugt meget få gange. købt oktober 2010 100kr Billede 3+4+5 Besafe graviditetssele. Brugt ca 4 måneder. Fin stand, original kasse medfølger 200kr Billede 6+7+8 Loftlampe evt. til sofa- eller spisebord. Sort stof og "stativet er børstet stål. Fejler intet!! 200kr Billede 9+10 Lille standerlampe som passer til den anden lampe. skærmen er sort stof og "stativet" er børstet stål. Fejler intet!!! 200kr
Billede 1+2 Puslepude farven natur/strib fra babysam. Kun brugt meget få gange. købt oktober 2010 100kr
Billede 3+4+5 Besafe graviditetssele. Brugt ca 4 måneder. Fin stand, original kasse medfølger 200kr
Billede 6+7+8 Loftlampe evt. til sofa- eller spisebord. Sort stof og "stativet er børstet stål. Fejler intet!! 200kr
Billede 9+10 Lille standerlampe som passer til den anden lampe. skærmen er sort stof og "stativet" er børstet stål. Fejler intet!!! 200kr
IsabellaCiinea skriver: Den sorte loftlampe er skøn, vil jeg bare lige sige Har selv en ^^
Tak Vi har bare for MANGE
jannebjerre skriver: Jeg byder 100kr for lampen
Jeg byder 100kr for lampen
Arhhh det er for lidt.. synes selv det er nogle meget lave priser jeg har sat
Josesmor skriver: Tak Vi har bare for MANGE
Haha =D Ja så kan jeg godt se at der skal sælges lidt ud.
Og de er faktisk rigtig dyre! Vi gav 400kr. for vores loftlampe :O
frk Jensen skriver:Nøøøj de lamper er fede... Hvor har du købt dem? Det er nok lidt for langt til sønderjylland for at hente dem..
Josesmor skriver: Hvor bor du??
Hvor bor du??
frk Jensen skriver:Jeg bor i Hobro.. Mellem Randers og Aalborg.. I skal ikke op på de kanter engang?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128