tvangs fjernelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

Altså.. Du skal tænke på dit barns ve og vel!

Der er en grund til at deres barn er blevet fjernet.. det har lidt overlast af en art... Hvad vil du gøre hvis det var dit barn der led overlast...?

Jeg ville absolut IKKE udlevere mit barn til en far, hvis han havde fået tvangs fjernet et barn! Det har jeg mit barns liv for kært til....

jeg kunne aldrig drømme om at udlever mit barn hvis jeg havde den fjerneste anelse om at det ikke ville ha det godt..

er 80% sikker på at den tvangsfjernesle ligge til grunde i min eks. kærstes nye kærste´s psykiske problemer.

og som min advokat siger er der forskel på at har et barn 24/7 og i 2 dage... hver 14´s dag..

og det har ikke noget at gøre med at børnene tager skade, men mere at hun ikke kan oversku alt det det kræver at ha et barn.

DERFOR sender jeg mit barn hjem til sin far.. for jeg tror bestemt ikke på at mit barn er i fare...

men er nu mere bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Undskyld lige et spørgsmål mere. Ved du om faren har samvær med det tvangsfjernede barn?

Det er bare SÅ voldsomme ting der skal gøre at en kommune bruger de millioner det på sigt koster at tvangsfjerne børn, der gør at jeg ville kræve at vide besked før jeg ville udlevere.

Jeg forstår, at du synes det kan skade jeres barn - men så længe du ikke kender grunden, så ved du jo ikke om det kan skade mere at udlevere barnet.

de har lige fået afgørelsen om at barnet skal fjernes, så hva der skal ske aner jeg faktisk ikke.

min kæreste og jeg skal ha en snake med dem på søndag efter endt samvær, om hva der skal ske nu, om hvorfor de har fået deres barn fjernet..

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

jeg kunne aldrig drømme om at udlever mit barn hvis jeg havde den fjerneste anelse om at det ikke ville ha det godt..

er 80% sikker på at den tvangsfjernesle ligge til grunde i min eks. kærstes nye kærste´s psykiske problemer.

og som min advokat siger er der forskel på at har et barn 24/7 og i 2 dage... hver 14´s dag..

og det har ikke noget at gøre med at børnene tager skade, men mere at hun ikke kan oversku alt det det kræver at ha et barn.

DERFOR sender jeg mit barn hjem til sin far.. for jeg tror bestemt ikke på at mit barn er i fare...

men er nu mere bekymret.

Nej jeg syns ikke der er nogen forskel på at have barnet hver anden weekend og så hele tiden..

En tvangsfjernelse er en stor ting, og ikke noget man bare lige gør...

Du er bekymret for dit barns ve og vel... Det er da klart..

Men det er mere synd for dit barn at være hos en far og papmor, der ikke har styr på det, frem for at han slet ikke har samvær med ham..

Jeg ville bede om agtindsigt i sagen, snakke med statsamtet og så tage den derfra!

Anmeld

4. marts 2011

pussepige

Anonym skriver:

men er nu mere bekymret.

Og det har din advokat nemlig også ret i, nogen folk kan ikke overskue et barn 24/7 men kan godt 1 dag eller 2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.