Det er bare en lettelse - hun har haft 40 i feber i ca. 4 dage og jeg var til lægen som konstaterede mellemørebetændelse, så hun kom på penicilin. Det fjernede mellemørebetændelsen, men ikke feberen...og så blev jeg bekymret, for det plejer ikke at tage længe før feberen begynder at falde...og den bragede bare derud af på sit højeste i flere dage. Og hun var så sølle så sølle.
Så i går eftermiddags efter at have været et smut forbi lægen, som ikke anede hvad det kunne være og bad os se tiden an---typisk :@! - så faldt feberen og hun fik udslæt på det meste af kroppen. Så det har sgu da bare været tre-dagesfeber - pyhhha. Hun er så småt ved at være ovenpå, men er stadig noget pylret og lidt fesen...men ingen feber mere og næsten ingen udslæt :P For at det så ikke skal være løgn, så er hun ved at få 2 kindtænder også, så hun får så hatten passer for tiden - mellemørebetændelse, tre-dagesfeber og kindtænder...uf, godt man ikke er lille :S Men jeg er lettet for har godt nok været noget bekymret for min meget syge lille pige :'( :)
Anmeld