Nu har vi fundet ud af hvad Iza fejler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Tikki

Det er bare en lettelse - hun har haft 40 i feber i ca. 4 dage og jeg var til lægen som konstaterede mellemørebetændelse, så hun kom på penicilin. Det fjernede mellemørebetændelsen, men ikke feberen...og så blev jeg bekymret, for det plejer ikke at tage længe før feberen begynder at falde...og den bragede bare derud af på sit højeste i flere dage. Og hun var så sølle så sølle. Så i går eftermiddags efter at have været et smut forbi lægen, som ikke anede hvad det kunne være og bad os se tiden an---typisk :@! - så faldt feberen og hun fik udslæt på det meste af kroppen. Så det har sgu da bare været tre-dagesfeber - pyhhha. Hun er så småt ved at være ovenpå, men er stadig noget pylret og lidt fesen...men ingen feber mere og næsten ingen udslæt :P For at det så ikke skal være løgn, så er hun ved at få 2 kindtænder også, så hun får så hatten passer for tiden - mellemørebetændelse, tre-dagesfeber og kindtænder...uf, godt man ikke er lille :S Men jeg er lettet for har godt nok været noget bekymret for min meget syge lille pige :'( :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

BellaT

Det ar da dejligt!:D Altså ikke at hun er syg med mellemørebetændelse og tredagesfeber OG kindtænder.. Men at I nu ved hvad det er.
Stakkels lille pige:S. Men det er så heldigvis på retur nu. Pyyyyh. Nej, det er ikke nemt at være lille!

Knus fra Helle... Og ae ae til Iza.:)

Anmeld

7. oktober 2008

Lulle25

Puha det var da godt i fandt ud af hvad der var galt, der er ikke noet værre end nr de små bare er dårlige og har feber, det er så synd for dem(L)
Godt det går den rigtige vej igen.
Kram Louise:)

Anmeld

7. oktober 2008

Ny mor

Åh, stakkels lille Iza...hvor synd hun skal have det hele oveni hinanden...
Men rart at få en afklaring og ikke hele tiden blive holdt hen med at se tiden an....grrr.....
God bering!!!
Birgitte

Anmeld

7. oktober 2008

bette

ej sikke da en omgang hun er igennem lige nu..
håber hun er hurtig frisk igen
og skønt i fandt ud af hva der var galt... lille pus da

Anmeld

7. oktober 2008

Loggidut

rigtig god bedring, og heldigvis for det bare er en tredages feber...det er så træls når man lige tror man ved hvad det er, og penecilinen så ikke hjælper!

Anmeld

7. oktober 2008

Siber

gad vide om det er det samme som Johanna har. Hun fik feber fredag aften, og havde så 40 i feber lørdag, søndag og mandag. I dag har hun ikke 40 i feber, men hun har feber (jeg kan ikke komme til at tage hendes temp, hun går helt bananas)
Hun er begyndt at få lidt knopper på maven nu!

Ej jeg tror jeg tager til lægen i morgen hvis hun ikke er bedre! Hun er bare så pjevset, kan være vågen i 20 min, så går hun omkuld igen!

Men jeg kan også se at der er en kindtand på vej!

hun er virkelig sløj!

knus Rikke

Anmeld

7. oktober 2008

Tikki

Siber skriver:

gad vide om det er det samme som Johanna har. Hun fik feber fredag aften, og havde så 40 i feber lørdag, søndag og mandag. I dag har hun ikke 40 i feber, men hun har feber (jeg kan ikke komme til at tage hendes temp, hun går helt bananas)
Hun er begyndt at få lidt knopper på maven nu!

Ej jeg tror jeg tager til lægen i morgen hvis hun ikke er bedre! Hun er bare så pjevset, kan være vågen i 20 min, så går hun omkuld igen!

Men jeg kan også se at der er en kindtand på vej!

hun er virkelig sløj!

knus Rikke

Det kunne godt tyde på det - de har høj feber i 3-4 dage og så falder feberen og de får udslæt i 1-2 dage. Det har her hos os taget i alt ca. 6 dage med feber, hvoraf 3 af dagene var med meget høj feber. Iza er helt rødspættet og stadig pylret og pjevset, men i dag ingen feber, så kun udslæt...Iza sov også hele tiden og er stadig meget træt - sov 3 timer over middag i dag - det er dobbelt så længe som normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.