Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lounika skriver: så for søren.... du hade jo nok sagt 100 kr for de 3 dele ca så syntes 2 armbånd er lige rilig da de er dyre og lave. derfor tænte jeg to ørerineg og et armbånd er der ca for 130 i martaler
så for søren.... du hade jo nok sagt 100 kr for de 3 dele ca så syntes 2 armbånd er lige rilig da de er dyre og lave. derfor tænte jeg to ørerineg og et armbånd er der ca for 130 i martaler
Vi kan også bare sige et armbånd ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super... så laver jeg et til dig i dag med lysserrøde perler på skal det være guld eller sølv look.. og hvad måler du om armen
lounika skriver: super... så laver jeg et til dig i dag med lysserrøde perler på skal det være guld eller sølv look.. og hvad måler du om armen
Gerne Guld , og jeg måler 17 cm om håndledet
så skal du bare have alm str..
.. min adr er
louise sørensen
højagervej 19 farre
8472 sporup
så skal jeg have din?
lounika skriver: så skal du bare have alm str.. .. min adr er louise sørensen højagervej 19 farre 8472 sporup så skal jeg have din?
Har skrevet Pb
super har skrevet den ned nu og laver et armbånd med guld og lysserrød til dig i moreg og sender
lounika skriver: super har skrevet den ned nu og laver et armbånd med guld og lysserrød til dig i moreg og sender
Super . Jeg sender også i morgen
..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128