Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lounika skriver: det syntes jeg er lige rilig.. med minder du intercert i at bytte med smykke som dem jeg har på auktion her inde??
det syntes jeg er lige rilig.. med minder du intercert i at bytte med smykke som dem jeg har på auktion her inde??
Så koster den 30 kr... Den koster jo 22 at sende ? Tjo , hvilket et vil du bytte med ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du bestemmer selv havd du vil bytte med laver det du gerne vil have... og hvis du kunne tænke dig øerreineg - kæde og armbånd så kan jeg nok finde et stykke tøj til hvis det er
lounika skriver: du bestemmer selv havd du vil bytte med laver det du gerne vil have... og hvis du kunne tænke dig øerreineg - kæde og armbånd så kan jeg nok finde et stykke tøj til hvis det er
De der læder armbånd du laver . Kan du lave et med noget lyserødt på ?
ja det kan jeg godt... har en del lysserrøde perler
lounika skriver: ja det kan jeg godt... har en del lysserrøde perler
Det må du gerne .. Skal vi så bare bytte lige over ?
kan også lide de to boddyer i grøn og brun som er på de nederste bilder hvis det er
Hvis du laver 2 armånd med lyserøde perler får du dem med ?
1 armbånd + 2 par øerringe der er så for min salgs verdi 400,-
lounika skriver: 1 armbånd + 2 par øerringe der er så for min salgs verdi 400,-
Går ikke med øreringe
så for søren.... du hade jo nok sagt 100 kr for de 3 dele ca så syntes 2 armbånd er lige rilig da de er dyre og lave. derfor tænte jeg to ørerineg og et armbånd er der ca for 130 i martaler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128