Nåh, Trold føder du snart eller hvad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Anja

Jeg går bare rundt og er ALT ALT for overfølsom over for min krops signaler :)) Synes hele tiden at jeg plukveer som føles anderledes, at jeg har uro i kroppen, at der sikkert siver fostervand .... ja, you name it ! :)):P Jeg vil bare så gerne have det overstået snart !

Hvordan har du det ??

Det eneste minus ved at fødslen er lige om hjørnet er jo den slankekur/kostomlægning der for alvor venter .... de ekstra kg skal altså bare af denne gang - OG gerne hurtigt for jeg er 99 % sikker på at det er slut med at producere børn her hjemme, og så gider jeg ikke gå rundt og ligne en der er lidt små-gravid ;)

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

BellaT

Hey, hun svarer ikke.... Er hun måske igang?
Ihhh, det er så spændende med jeres på-vej-bebser! Kan godt forstå din trang til at tyde alle signaler til: FØDSEL!

Knus fra Helle...

Anmeld

7. oktober 2008

Ny mor

Hun er off-line, så mon ikke :D Spændende!!!!!!

kh Birgitte

Anmeld

7. oktober 2008

Anja

Er godt nok også lidt spændt på om der er noget i gang, for hun plejer da at være online det meste af dagen - som visse andre :)) Computeren står altid tændt, så selv om man ikke sidder foran den kan man jo lige så godt bare være online .....

Anmeld

7. oktober 2008

Loggidut

nu tror jeg sgu også på det...lol....øøøøøj det bliver spændene, jeg ville ønske jeg kunne klappe hende på skulderen og berolige hende!

Anmeld

7. oktober 2008

Mie A

hey... jeg troede at jeg skulle springe over i køen.... :D

ej , hvor spændende om der snart kommer et indlæg om en lille ny bebs (L)

Knus Mie - som er såååå utålmodig.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.