Endelig kom Oliver til verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

piadas

Det lyder da lidt som en drømmefødsel!

Stort tillykke med ham! Han er da bare for dejlig1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

2babygirls

Skøn skøn drømme fødsel

Og ja, han er da for lækker!!!
Stort tillyke med ham

Anmeld

3. marts 2011

meem

Stort tillykke

Hvor er han kær

Anmeld

3. marts 2011

Frøken Sørensen

Stort tillykke :-) Sikke en dejlig og smuk dreng :-)

Anmeld

9. marts 2011

Angelspot

Tak skal i have alle sammen, det var en fantastisk oplevelse

Jeg synes selv det var en forholdsvis nem fødsel, jeg havde jo også forberedt mig på flere dage og igangsættelse osv, bare fordi jeg ikke ville blive skuffet, så jeg er bare pavestolt

Jeg var sat til d. 20. februar, han kom d. 24. så han var lidt over tid. Men det gjorde ingenting, han måtte komme hvornår det skulle være

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

Og nu hyler jeg.... kan sleeeeet ikke tåle fødselsberetninger og billeder af helt nye bebser lige for tiden....

Tillykke med ham, hvor er han sød...

Anmeld

9. marts 2011

twinboys

Stort tillykke med jeres lille guldklump... Hvor er han super fin og dejlig... Og sikke et mega kønt navn i har fundet til ham...

Majbritt

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

stort tillykke med den bettemand.

Anmeld

10. marts 2011

Maja88

har slet ikke set du har født... TILLYKKE!!!

Må man spørge om hvis du fødte i herning, om den mandlige sygepl. så var Kristian... ham havde jeg nemlig og han er bare ´nemlig super dygtig

Anmeld

20. marts 2011

Angelspot

Maja88 skriver:

har slet ikke set du har født... TILLYKKE!!!

Må man spørge om hvis du fødte i herning, om den mandlige sygepl. så var Kristian... ham havde jeg nemlig og han er bare ´nemlig super dygtig

Har ikke set du har skrevet, men jo, ham den mandlige sygeplejerske hed Kristian. Han er utrolig kompetent og jeg følte mig VIRKELIG godt behandlet. Han opdagede meget hurtigt at Oliver havde for kort tungebånd og at det var derfor han kunne spise hele tiden, han blev simpelthen ikke mæt. Og heldigvis havde Kristian vagt alle dage jeg lå på patienthotellet og jeg var virkelig tryg ved ham. Først tænkte jeg lige mit, da han skulle fortælle mig om amning, men så viste det sig at han rent faktisk kunne fortælle det meget bedre end nogen af de kvindelige! Så ikke nok med at jeg havde en fantastisk fødsel med en dejlig jordmoder, men jeg havde en utrolig god oplevelse på patienthotellet hvor jeg fik en god behandling, som har gjort det til en super fødselsoplevelse.

Hvordan havde du det på Herning sygehus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.