Annebj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

for jeg havde glæder mig sådan til at se hende på onsdag... Men hva, så tager hun ham da sikkert bare med

Se'fø'li... 

Selvom Jørn er lidt ængstelig over den LANGE strækning jeg skal tilbagelægge helt ALENE!! Hvis jeg nu går i FØDSEL???!! Han vil jo være MED - til det HELE!!! Forsøgte at overbevise ham om, at han nok skal nå at deltage i ALT det sjove arbejde, og at baby ikke når at komme på strækningen Århus-Kolding, og at jeg jo ikke kan sidde herhjemme og glo de næste 5 uger... Tror han overgav sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

men lige for Anne kan jeg nu godt gi plads og vente... &nbsp

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Altså Anne, det gør du ikke igen!!!   Jeg har jo gået her HELE dagen og tænkt på dig og om du nu, eller nu, eller NU havde din baby i armene!!  Ja jeg var faktisk lige ved at blive helt nervøs!

Så altså Anne: Nu må du liiige sørge for at gøre din kalender offentlig for fremtiden!  hehe Det er jo så spændende!

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Altså Anne, det gør du ikke igen!!!   Jeg har jo gået her HELE dagen og tænkt på dig og om du nu, eller nu, eller NU havde din baby i armene!!  Ja jeg var faktisk lige ved at blive helt nervøs!

Så altså Anne: Nu må du liiige sørge for at gøre din kalender offentlig for fremtiden!  hehe Det er jo så spændende!

Ja men jeg kan godt se det... det er faktisk fuldstændig utilgiveligt!! 

Altså imorgen er jeg her - med mindre baby kommer, og lørdag har jeg planer og søndag får vi gæster, begge dage skulle jeg dog gerne vise mig i glimt herinde... Og lover selvføgelig at poste akutelle ændringer hurtigst muligt

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ja men jeg kan godt se det... det er faktisk fuldstændig utilgiveligt!! 

Altså imorgen er jeg her - med mindre baby kommer, og lørdag har jeg planer og søndag får vi gæster, begge dage skulle jeg dog gerne vise mig i glimt herinde... Og lover selvføgelig at poste akutelle ændringer hurtigst muligt

Sådan skal det lyde!

Anmeld

4. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Måske er det derfor lejligheden ligner et væltet lokum og vi ikke har noget rent tøj??!

Hæhæ!

Men ØØØØØØVVVV fordi du ikke føder! Jeg var ellers sikker på, det var derfor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.