Annebj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Maria-s

Hvaaaaa Anne? Det ligner da ikke dig slet ikke at have været på Baby.dk en hel dag? Ligger du og føder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mettemus

Uh! Spændende!!!!

Anmeld

3. marts 2011

CA

Har tænkt det samme og tjekket 100 gange i dag. Hep hep Anne! 

Anmeld

3. marts 2011

piadas

Neeej, altså sådan noget må I ikke skrive! Tror I virkelig - jordemoderen og Anne mente jo ikke, der ville ske noget de næste par dage, men man skal jo ALDRIG sige aldrig!!

Og I har fuldstændig ret - Anne er vist en af de mest trofaste herinde, så det ligner hende absolut ikke! Hun kunne i hvert fald godt have advaret os, hvis hun skulle noget i dag, så hun ikke kunne komme på baby.dk!

Uh, vi må hellere heppe lidt!

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

piadas skriver:

Neeej, altså sådan noget må I ikke skrive! Tror I virkelig - jordemoderen og Anne mente jo ikke, der ville ske noget de næste par dage, men man skal jo ALDRIG sige aldrig!!

Og I har fuldstændig ret - Anne er vist en af de mest trofaste herinde, så det ligner hende absolut ikke! Hun kunne i hvert fald godt have advaret os, hvis hun skulle noget i dag, så hun ikke kunne komme på baby.dk!

Uh, vi må hellere heppe lidt!

Er der nogen der er sms body med hende?? Ja for hun har STADIG ikke været på i dag! Altså HVIS hun IKKE ligger og føder, så må vi altså liiiige have hende fortalt at hun skal melde ud til os hvis hun har tænkt sig ikke at logge på en HEL DAG OG AFTEN?!! Jeg har jo ikke lavet andet end at tjekke op her på baby.dk hele dagen!

Håber alt er vel

Anmeld

3. marts 2011

piadas

Maria-s skriver:

Er der nogen der er sms body med hende?? Ja for hun har STADIG ikke været på i dag! Altså HVIS hun IKKE ligger og føder, så må vi altså liiiige have hende fortalt at hun skal melde ud til os hvis hun har tænkt sig ikke at logge på en HEL DAG OG AFTEN?!! Jeg har jo ikke lavet andet end at tjekke op her på baby.dk hele dagen!

Håber alt er vel

Ja, Multebær er sms-makker!

Ja, man kan altså ikke forlade baby.dk en hel dag SÅ tæt på termin uden at give besked til os! Hmm, Kristine sender du hende lige en skælde-ud-sms (medmindre hun er ved at føde, for så er det jo ok)!

Tænk hvis hun er ved at føde - hun havde jo drømt det og foråret kommer vel så småt i weekenden....

Anmeld

3. marts 2011

DK

HVaaaad hvor spændende!!! Ejjjj jeg håber næsten ikke at hun ligger og føder, for jeg havde glæder mig sådan til at se hende på onsdag... Men hva, så tager hun ham da sikkert bare med

Hvis du føder søde Anne, så PØJ PØJ!!

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

piadas skriver:

Ja, Multebær er sms-makker!

Ja, man kan altså ikke forlade baby.dk en hel dag SÅ tæt på termin uden at give besked til os! Hmm, Kristine sender du hende lige en skælde-ud-sms (medmindre hun er ved at føde, for så er det jo ok)!

Tænk hvis hun er ved at føde - hun havde jo drømt det og foråret kommer vel så småt i weekenden....

Lige præcis! Jamen altså hvor er det spændende!! (Selvom jeg altså sku have været først!! men lige for Anne kan jeg nu godt gi plads og vente... &nbsp

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Undskyld, undskyld, undskyld!! Det er jo SLET ikke i orden, ikke at give besked om, at man har tænkt sig at forlade hulen for en enkelt dag, når der er under 3 uger til termin!!

Men jeg føder ikke, og kommer heller ikke til det foreløbigt (eller, alt er jo relativt men altsåå)

Jeg har såmænd bare været i Vejle for at besøge en god veninde og overstå et tandlægebesøg, og derefter til Fredericia for at besøge gode venner med skønne unger sammen med Jørn, og er først lige landet hjemme nu!

Tak for hepningen og opmærksomheden, men Maria, jeg kunne da aldrig overhale dig, uden på forhånd at undskylde for det

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

- Anne er vist en af de mest trofaste herinde, så det ligner hende absolut ikke!

Måske er det derfor lejligheden ligner et væltet lokum og vi ikke har noget rent tøj??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.